phobix
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2006
- Berichten
- 347
Hallo,
Ik zit bij T-mobile, wat eerst Orange was en toen Online en nu onlangs T-Mobile.
Het probleem is als volgt: Ik heb sinds 4 dagen last van slome internet, wat wel eens vaker voorgekomen is. Ik heb niks veranderd aan de kabels, modem etc. Het laden van filmpjes, gamen alles gaat te slome voor wat we gewend zijn. Hier hebben we een maximum van 8 Mbit wat goed genoeg is voor ons. Ik had dus gebeld met T-mobile / Online en krijg ik het volgende te horen: Meneer uw kabel is te lang. De kabel die van de muur in de modem/router moet zijn.
Kan het serieus kloppen dat de kabel te lang is? Want wij hebben altijd "snel" internet gehad en nu ineens sinds paar dagen is het traag. Dus het verhaal van de kabel is te lang lijkt me dan aan de rare kant. Ik heb wel gelezen dat het binnen 2 meter moet zijn, maar lijkt me sterk want het heeft altijd gewerkt en soms zoals nu heeft het kuren (langzaam internet).
Wat kan de oorzaak zijn?
Met vriendelijk groet,
Phobix
Ik zit bij T-mobile, wat eerst Orange was en toen Online en nu onlangs T-Mobile.
Het probleem is als volgt: Ik heb sinds 4 dagen last van slome internet, wat wel eens vaker voorgekomen is. Ik heb niks veranderd aan de kabels, modem etc. Het laden van filmpjes, gamen alles gaat te slome voor wat we gewend zijn. Hier hebben we een maximum van 8 Mbit wat goed genoeg is voor ons. Ik had dus gebeld met T-mobile / Online en krijg ik het volgende te horen: Meneer uw kabel is te lang. De kabel die van de muur in de modem/router moet zijn.
Kan het serieus kloppen dat de kabel te lang is? Want wij hebben altijd "snel" internet gehad en nu ineens sinds paar dagen is het traag. Dus het verhaal van de kabel is te lang lijkt me dan aan de rare kant. Ik heb wel gelezen dat het binnen 2 meter moet zijn, maar lijkt me sterk want het heeft altijd gewerkt en soms zoals nu heeft het kuren (langzaam internet).
Wat kan de oorzaak zijn?
Met vriendelijk groet,
Phobix