Sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van jou had ik toch echt wel een betere vraagstelling en meer info verwacht..

Haha:D

Ik geef juist zo weinig info omdat jullie mijn systeem weten, op kunnen vragen. En weten dat ik alle basic dingen al gedaan heb. Heb zelfs een handleiding geschreven:D:D.

Vandaar ;):thumb:.

Wat wel eens helpt is je mappen leeg maken van TEMP en TEMP INTERNET FILES , deze zitten bij je local settings [ eerst ff zichtbaar maken ]

Verder kan je ook eens googlen naar het progje Memturbo , hiermee kan je zien hoeveel ram je vrij hebt , en met deze kan je ook je geheugen vrij maken van progjes die mee zijn opgestart welke je niet gebruikt op dit moment.

En zoals je weet op z'n tijd ff ad-aware draaien.

speedtouch.

Tsja, had je ook maar geen compaq moeten kopen :D :evil:

Nee, geintje, bedoel je tijdens het opstarten of na enige tijd werken met de pc?
Hoe zit het dan met je systeembronnen, en heb je de compaqproggies nog mee draaien?
Anders eens proberen je easy acces button's progje uit te zetten, wil nog wel eens geheugen 'lekken' (c.q. niet meer vrij geven)

Qomprak :p.

Na enige tijd werken, eerlijk is eerlijk. Wisselbestand rond de 200 mb. Maar dat heb ik altijd wel. Die is weer iets van de laatste dagen/week.

Easy Acces staat uit, ik heb een ander toetenbord (origineel is water overheen gehaan :o)

Edit: van de >30.000 bestanden die ad-aware al door heeft gespit (weer:p) is er nog maar één klein dingetje spyware...

Ow, da's waar ook, die deed het niet meer (staat nog wel bij je systeem).

Toch even bij je zelf nagaan of je iets geïnstalleerd hebt wat dit zou kunnen veroorzaken.
Ik vind 200mb wisselbestand niet echt ruim bemeten.

P.S. mijn compaq toetsenbord kon wel tegen koffie :D

[edit] vaste grootte van je wisselbestand??? [/edit]

Geplaatst door maestro12
Ow, da's waar ook, die deed het niet meer (staat nog wel bij je systeem).

Toch even bij je zelf nagaan of je iets geïnstalleerd hebt wat dit zou kunnen veroorzaken.
Ik vind 200mb wisselbestand niet echt ruim bemeten.

P.S. mijn compaq toetsenbord kon wel tegen koffie :D

[edit] vaste grootte van je wisselbestand??? [/edit]

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=84207, puntje 2.;).
Met 200 bedoel ik in gebruik.

Laatste tijd niets bijzonder geïnstalleerd.
<hr>

Ik zal eens kijken, en open uiteraard geen exe's die ik niet ken ;).

Ah, die update had ik al binnen. Het was idd na SP I echt dramatisch:D.

Mag ik toch even op jouw 'puntje 2' reageren, zo blijft het wisselbestand toch varieren in grootte (en dus fragmenteren) beter is het om de onder- en bovenwaarde op gelijke grootte in te stellen.

Geplaatst door maestro12
Mag ik toch even op jouw 'puntje 2' reageren, zo blijft het wisselbestand toch varieren in grootte (en dus fragmenteren) beter is het om de onder- en bovenwaarde op gelijke grootte in te stellen.

Uhm, kan dit even via PB of MSN? Blijven we hier ontopic.
Mischien weet jij wel dingen die ik niet weet :p.

Errug sloom. Vlak na aanmelden +/- 40-60 seconden totdat het echte laden begint.

Een aantal applicaties gaat laden. Geen Windowsgeluid. Komt pas na 40-60 seconden. Dan Windows geluid en gaat hij laden. In de tussentijd werken CTRL ALT DEL en Taskmanager NIET.

Zoals jullie mij kennen () alle basic dingen al gedaan. Ook al een hijacklog bij Pieter Arntz neergezet maar het mocht niet baten.

Ook een upgrade van 256 naar 512 RAM heeft niet geholpen.

Wie helpt ?

----------------------------
Edit:

SP I staat erop.

PC zelf (programma's etc) is nu wel sneller maar vooral het aanmelden/bureaublad procedure is langzaam.

effe bootfish er op doen en dan niet optimaliseren maar track en trace boot en drivers en kijken wat er zo lang bezig is.

Geplaatst door Sith Warrior
effe bootfish er op doen en dan niet optimaliseren maar track en trace boot en drivers en kijken wat er zo lang bezig is.
Hoe doe ik dat? Ik heb Bootvis 1.3.36.0

Starten er veel services op, als je hier de onnodige uitschakeld kun je behoorlijk wat tijdwinst boeken.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan