slot op internet en msn

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hoe zet ik een slot met wachtwoord op internet en dus ook msn zodat anderen als ik er niet ben wel mijn pc kunnen aanzetten en gebruiken maar niet op msn en internet kunnen??

windows xp!

Wachtwoord en gebruikersnaam dat je van je provider hebt wijzigen en dan geheimhouden.
Anderen kunnen dan geen verbinding meer maken.

adnieuwenhuizen zei:
Wachtwoord en gebruikersnaam dat je van je provider hebt wijzigen en dan geheimhouden.
Anderen kunnen dan geen verbinding meer maken.
klinkt easy

het oude wachtwoord en gebruikersnaam zijn alom bekent hier

dus hoe wijzig ik die dan?

zarr zei:
klinkt easy

het oude wachtwoord en gebruikersnaam zijn alom bekent hier

dus hoe wijzig ik die dan?

Dat is ongetwijfeld te vinden op de site van je provider. ;)

buffy zei:
Dat is ongetwijfeld te vinden op de site van je provider. ;)

OK klinkt logisch

is er ook nog een andere optie

ik zat eigenlijk aan een eigen account voor anderen te denken maar wel zonder internet

of wil ik teveel?

mijn provider is trouwens @home en geeft hierover geen info op de site

zarr zei:
mijn provider is trouwens @home en geeft hierover geen info op de site

Tsja en dat is jammer, om het internet op te komen met @home hoef je alleen de pc aan te zetten, je hebt geen wachtwoord of zoiets nodig (alleen voor je mail)
JE zal dus je toevlucht moeten gaan nemen tot programmaatjes

@John, dat gaat dus over je mail/webspace wachtwoord

Ik gebruik zelf niet dat soort programma's, maar zoek eens met google op 'netnanny'

maestro12 zei:
Ik gebruik zelf niet dat soort programma's, maar zoek eens met google op 'netnanny'

komt al iets in de buurt van mijn wens echter hieermee block je alleen sex en dergelijk

wat ik zoek is in principe een slot op heel internet zodat dus ook msn niet kan verbinden

en dit slot mmoet natuurlijk een wachtwoord kunnen bevatten:rolleyes:

Ik weet niet hoe goed diegene zijn die niet het internet opmogen, maar je kunt je netwrkkaart evt uitschakelen in je hardware profiel.

Alleen als jij aan de slag wilt, moet je deze weer inschakelen.

een andere optie is om je modem in een kast te plaatsen welke op slot kan (ken je gewoon de stekker er uit trekken).

Wellicht heb je een optie in je anti-virus software -mits er een firewall inzit- om een en ander daar met een ww te beveiligen?

ik heb wat progjes gevonden die doen wat ik wil 1 is freeware waarmee ik ie met ww beveilig:

winguard pro 2006

en 1 trial :internet lock waarmee ik eigenlijk alles met ww kan beveiligen voor zolang totdat ik hiervoor ook freeware vind

en bedankt voor jullie moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan