slow pc fighter niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinier53

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2011
Ik heb slowpcfighter , ik kan dit programma niet openen. Bij openen schakelt mijn computer uit en weer aan (re-start)

Omdat ik het toch niet kan gebruiken wil ik het verwijderen. Bij het verwijderen via het configuratie scherm, of met Revo schakelt de computer ook uit/aan. Hoe kom ik er vanaf?:shocked:

Neem een kijkje in je program files, kijk of je het gewoon handmatig kan verwijderen.

wel goed kijken naar wat je weggooit want als je het verkeerde weggooit dan ben je de zak.

Probeer eens met opnieuw te installeren, en dan via de verwijdertool van het programma zelf te desinstalleren. Daarna Revo gebruiken om de restjes te verwijderen.

Ik heb de repareer tool reeds gebruikt, ga nu naar de slowpcfighter site om opnieuw te installeren

Heelaas na download en installeren is het probleem er nog steeds (geschreven na het opnieuw opstarten)

Download hier Ccleaner . Deze installeert geen toolbars enz......

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet genoeg. Deze procedure mag je uitvoeren tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Heelaas (antwoord na nieuw opstarten) Ccleaner heeft wel fouten gevonden, voornamelijk firewall gerelateerd. Maar het probleem is nog daar. Het moet wel een software conflict zijn maar waardoor?

Eens iets anders proberen. Mogelijk kan je PC fighter niet verwijderen omdat hij automatisch opstart met windows.
Open nog eens Ccleaner en klik bij gereedschap
Klik bij Opstarten
Controleer eens of PC fighter op ingeschakeld staat. Uitschakelen doe je door links te klikken bij PC fighter in het lijstje en dan op uitschakelen klikken.
Sluit Ccleaner en herstart de computer.
Laat eens horen of het dan lukt om PC fighter te verwijderen.

Hoi,
Welkom op Helpmij
Probeer het gewoon in de veilge modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot). Je zal dan het bericht krijgen dat de Windows Installer Service niet geladen is. Daar is de volgende FIX voor.
Anders de software verbieden om op te starten door bij msconfig>opstarten het vinkje weg te halen bij het opstart-item.
De kans bestaat dat het programma ook onder services.msc te vinden is. Ga naar msconfig>services en zet een vinkje bij "Alle Microsoft-services verbergen" wat dan overblijft is de 3th party software.
Grote kans dat hij daar bij staat. Zo ja, ga dan naar run>services.msc, dubbelklik op de service, klik op stoppen en verander het opstartype naar "uitgeschakeld".
Geef ff aan welk besturingssysteem je hebt.

Laatst bewerkt:
Tijden verwijderen loopt de balk tot bijna het einde, waarna de pc plotseling opnieuw opstart.

Als slowpcfighter automatisch zou opstarten met windows zou mijn computer onbruikbaar zijn. Hij zou dan immers constant een restart maken. En dat is niet het geval, ik denk eerder een software conflict met een ander programma. Slowpcfighter staat ook niet in de opstart lijst bij Ccleaner en alle andere programma's die ik heb. Interessant probleem dat wel. Gelukkig heeft het verder geen invloed bij het computer gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan