smartphone dual sim kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddetiesinga

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
Berichten
46
Ik zou graag een smartphone met dual sim, liefst Samsung galaxy s4. Waar kan ik dat krijgen?
 
Hoi,

Kijk hier eens allemaal dual sim telefoons met als laatste de s4 mini
 
Of eens in China rond gaan neuzen (Hotmis Ibuygou) Dualsim is daar heel normaal. Heb daar twee weken geleden de Zopo C2, dualsim, gekocht voor mijn vrouw. Goed toestel.
 
Hoi,

Als ik zo bekijk is behalve de s4 in china nog niet hier te verkrijgen op de s4 mini dan. En daar kopen geeft toch wat problemen en zeker voor dat geld.
Vraag niet of het werkt maar met deze schijn je van een gewone s4 een dual s4 te kunnen maken ik denk ik meld het even
 
Laatst bewerkt:
Dit is geen vergelijking met de dualsims die op dualstandby werken. Dan wordt er tig keer per seconde geschakeld. Je bent dus eigenlijk op beide sims constant bereikbaar. Zo'n adapter is iets achterhaalds met de moderne dualsim telefoons. Maar als je een S4 wilt moet je toch in China gaan shoppen. En er zijn een boel betrouwbare bedrijven (en onbetrouwbare).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vroeg het toch ook:D nee prima weer wat geleerd:thumb:
Maar ben altijd zo bang met garantie met ver weg kopen
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad het risico. Vaak geven de bedrijven dan niet thuis. Ik moet zeggen dat ik in al die jaren dat ik een mobiel heb, vanaf ongeveer 1995, nog nooit een beroep heb moeten doen op de garantie. Misschien heb ik wel geluk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Nee ik ook niet maar zal je net zien koop je hem daar en dan .................
 
Ik heb met China al een aantal slechte ervaringen..
Als je iets besteld en je hebt het geluk dat je het ontvangt, dan is spul altijd vrij snel kapot.. (Vooral met Electronic)
Je zit altijd met de garantie gedoe...
En ik heb al 2 keer gehad dat ik mijn pakket niet eens heb binnen gekregen..
China is goedkoop, maar...

Nee ik bestel mooi in Nederland!

Vaak kijk ik even op deze website:
http://smartphones.luondo.nl/

Deze website hebb ik al 2 keer wat besteld zonder problemen!
Is ook een vrij goedkope site en betrouwbaar!
Deze website is nog een nieuw opkomende site.
Betrouwbaarheid is mij meer dan Risico en goedkoop.

Ik hoop dat je wat aan mijn linkje hebt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan