SMS-en

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caloneans

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Hallo,

Ik heb een prepaid mobiel, sinds kort met een sim-kaart van Simyo.nl. Daar kan je je verbruik zien. Tot mijn schrik zie ik, dat in een periode van 14 dagen er 16x 1.50 euro in mindering is gebracht voor 16 SMS-en van 00,00 duur. Heeft iemand een idee hoe dat kan en hoe ik die afschrijvingen kan voorkomen als ik mijn mobiel weer op ga laden?
Bij voorbaat mijn dank.

Niet smsen;)

Nee grapje,
Hoeveel kost een smsje per stuk dan? Want 1,50 lijkt mij erg duur voor een smsje. Of je moet naar een betaal dienst hebben gesmst, zoals een ringtone hebben gekocht ofzo iets.

Edit: een smsje zou 10 cent moeten kosten. Misschien even contact opnemen met de helpdesk van Simyo.nl
Edit2: zover ik kan zien staat daarvan niet eens een telefoon nummer op hun site.

Laatst bewerkt:
betaalde

Bedankt voor je bericht. Het blijkt inderdaad te gaan om berichten van een betaalde SMS dienst, maar welke dienst mag Joost weten. Ik heb nu wel gezien op mijn instellingen bij Simyo dat "bellen info nummers" aan stond. Die heb ik nu maar uit gezet in de hoop, dat dat de boosdoener is. Overigens heb ik een email naar Simyo verzonden - gisteren - maar nog geen antwoord gehad. Groet.

Bedankt voor het filter. Ik zal mijn mobiel opwaarderen en even aankijken of het nu in orde is. Als dat niet zo is, zal ik het filter gebruiken. Groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan