snap drivers niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

limburger1989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2015
Berichten
2
Hallo,
ik heb sinds 2 dagen een nieuwe laptop wel twee hands gekocht maar goed..
het gaat hier om de lifebook e780 (linkje naar specs http://support.fujitsupc.com/CS/Portal/supportsearch.do?srch=TECHSPECS)

het probleem:
Hier staat bij dat ik een 330m zou moeten hebben nou kijk ik bij apparaat beheer en staat er Intel HD nu dacht ik dus ik download de 330m driver van de nvidia site maar na op setup te klikken stond der ineens dat ik niet de juiste hardware had en dus niet kon woorden geïnstalleerd.
nu is mijn vraag hoe kan dit?

ik ben erg leek in deze dingen.
Groetjes en alvast bedankt voor de moeite!
 
Die systeemspecificaties kunnen we niet zien. Er wordt gevraagd om een model en een serienummer etc.

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
(hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe naar het bureaublad (Lees deze handleiding voor informatie hoe zoek.exe te gebruiken)

Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in je bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    Code:
    systemspecs;

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
 
Er is je gevraagd om:
Code:
systemspecs;
te gebruiken en dat log te posten.

Je hebt echter:
Code:
[Scan all users]   [Quick Scan] [Auto Clean]
gebruikt. Das dus niet waar om gevraagd is....:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
a. Welk onderdeel van de laptop bedoel je met 330m?
b. Er zijn 2 types van jouw laptop:
LIFEBOOK E780 (UMA Gfx) - Serial No. YL4Axxxxxx
LIFEBOOK E780 (NVidia Gfx) - Serial No. YL4Bxxxxxx
Ik vermoed dat je daarom de verkeerde driver bij de verkeerde laptop hebt gezocht.
c. Welke versie Windows draait erop? Windows 7 32-bit? Windows 7 64-bit? XP?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Pak de drivers van Fujitsu zelf eens, vroeger had je die echt nodig omdat er anders niet goed geschakeld kon worden tussen de twee videokaarten.
 
Ok, dus blijkbaar een E780 met serienummer YL4Bxxxxxx

hier staan de Fujitsu drivers voor XP, W7 32-bit en W7 64-bit.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan