Snelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat je voor andere netwerken 10 euro bij moet betalen kan ik begrijpen .. maar als je een abo via kpn neemt, of Het Net (ook van KPN) dan hoef je toch die kosten niet te betalen?

:confused:

Ik denk dat ik KPN Direct ADSL Lite neem (niet met gratis draadloos modem, maar met een multipc modem) want ik denk dat dat dan de beste keuze voor mij is toch?

http://www.adsl.nl/compare/compare.asp?sid=1143

30 euro per maand, 375KBps ... of niet ..
 
Wat voor jou het beste is kan ik niet adviseren, volgens de kpn komen er geen extra netwerk kosten bij, zie Hier
De aanbieding van kpn is nu aantrekkelijk omdat zij de snelheid verdubbelen voor hetzelfde maanbedrag.

Leg alle voordelen en nadelen nog eens bij elkaar en neem de beslissing ;)
ga nu slapie doen :D

groet speedtouch
 
Dus als ik het goed begrijp is het voordeliger om speedex adsl2+ te nemen, omdat;

10/8=1.5MBps
20 euro per maand + 10 euro om kpn telefoonlijn te gebruiken = 30 euro
100 euro per jaar = 100/12=8.3 euro per maand
30+8.3=

Speedex ADSL2+ internet is 38 euro per maand, met 1.5 MBps verbindingsnelheid.

KPN Direct ADSL Go = 22 euro per maand voor 187KBps (de rest van de aanbieders kosten 10euro meer voor ca. de zelfde snelheid)

Dus;

voor 16 euro meer, heb je ca. 1.3MBps sneller internet ..

Of heb ik het weer is verkkeerd :p
 
Valt niet mee om een geschikte te zoeken, vind je ook niet :D

En voor 12 euro meer boven je bedrag heb je die ik ook wil nemen.

Klik

24mb :p en geen data limiet.
 
Die van 24Mb zie ik er niet bij staan hoor .. kan je misschien die text copy pasten ofzo :)
 
Ik kan de url niet doorlinken., maar in het midden van de pagina moet je op TisAdsl2 pagina klikken
 
Oow daar stond het dus :)

Q: Is de postcodecheck op jullie site ook voor ADSL2+?
A: Nee, die is alleen voor gewoon ADSL. Zodra we alle gegevens hebben, zullen we een aparte postcodecheck voor ADSL2+ opnemen.

Betekent dat dan niet dat je zowiezo betaald voor een langzamere verbinding, en dat je kans hebt dat je pas na drie jaar of zelfs nooit gebruik kan maken van ADSL2+?

ADSL is wel beschikbaar hier .. of is heel Amsterdam al gedekt voor ADSL2+?

Ik zou het wel zonde vinden als ik 50euro voor een 8Mb verbinding moet betalen ..

En ook nog is een eenmalig bedrag van 75 euro erbovenop, om het koperpaar te laten activeren ..
 
Alle centrale's worden geschikt gemaakt voor adsl2+, hiemee is men gestart in augustus, dit wordt gefaseerd uitgevoerd.
Wanneer de centale in Amsterdam wordt gedaan weet ik niet, ik neem aan dat er in z'n grotte stad meerdere centrale's staan.

Maar volgens mij moet alles nog dit jaar rond zijn, ik zal is kijken of hier info over te vinden is.
 
en nog iets, er staat dat je het eerste jaar voor 40 euro krijgt, (50 euro in mijn geval) maar daarna dan?

Dat het niet opeens naar 70 euro verschuift ofzo, want dat vind ik iets te duur voor internet ..
 
Dit staat er.

De maandprijs van dit abonnement is € 39,95 voor de gehele contractsduur, dus ook na het eerste contractsjaar! Je weet dan ook zeker dat je met TweakDSL niet voor onaangename verrassingen komt te staan.


simpel gezegt, het komt hier op neer:
contractsduur is verplicht voor 2 jaar, na de contractsduur kan je opzeggen kost je dan wel € 75,-
tijdens de 2 jaar blijft het bedrag hetzelfde.
Wat daarna de prijs gaat worden is afhankelijk van andere providers, blijven deze ook laag wat ik wel vermoed dan is er geen of een kleine verhoging.

Het is een prijzenslag bij de providers, waarom denk je dat kpn de snelheid verdubbelt voor hetzelfde bedrag, een paar jaar geleden was het niet denkbaar om zulke snelheden te geven, en als ze er waren dan kosten deze een vermogen.
De toekomst is nu vdsl nog sneller, waardoor de prijzen stabiel blijven of misschien nog goedkoper worden.

Dit is mijn visie van hetgeen ik de laatste jaren zie, en de ontwikkelingen gaan door.
Zodra bij jou en bij miij en de buurman een glasvezel binnen ligt is het hek helemaal van de dam. :D
 
Laatst bewerkt:
Als het maar niet 20euro om hooggaat blijf ik lid, en anders stap ik dan wel weer over op een langzamere verbinding ;)

En ja, als er straks overal glasvezel licht, dan praten we straks niet eens meer over Mbps maar over Gbps! of draaf ik een beetje door :p
 
en anders stap ik dan wel weer over op een langzamere verbinding

Lees eerst goed op de site van de provider, vaak kost downgraden ook geld. :eek:

Glasvezel komt maar wanneer ????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan