snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
hallo,

Ik beheer de website www.jeugdbrandweerscherpenwoude.nl

ik doe dit al een heel tijdje, maar voor mijn gevoel is de website nogal traag, tenzij je een snelle pc heb. Nou is dat niet altijd het geval bij computers van jongeren wat de doelgroep is. ook heb ik soms het gevoel dat een aantal knoppen in het menu niet goed laden of er heel lang over doen zoals sommige afbeeldingen.

is hier misschien een oplossing voor of is er niks aan de hand?

Met vriendelijke groet,
Corné Methorst

Hoi,
Bij mij loopt die site prima en laadt goed ,enkel de "Leiders" link doet niets en de YouTube link gaat niet vlot vindt ik.
Het auto-antwoord in de FAQ werkt ook niet bij mij (FF)
Verder mooi gemaakt !

Laatst bewerkt:
Hm, ik zit toch wel tegen de 800ms aan, dat is vrij traag voor een site zoals deze, maar dat is als ook alle plaatjes meekomen.

Uit de cache duurt het 350ms... zit er iets van een framework in PHP achter? Als het pure HTML is, dan is het toch wel een beetje aan de trage kant; dan moet je misschien eens je hoster lastig gaan vallen... maar opzich is het best te overzien, hij voelt iig niet echt traag aan :)

Overigens doet je 'contact' link het niet, en heb je iets met je 404 pagina gedaan waardoor die er uit ziet als je gewone pagina min wat styling en waarop de linkjes niet meer werken; dat is best wel irritant.

Als je zelf ook wat benchmarks wil doen; je kunt gewoon kijken hoe lang de site moet laden met behulp van Firebug; een plugin voor Firefox. Installeer die gewoon ff, zet alle monitoring tools voor je website aan, en klik vervolgens op de 'Net' tab, dan zie je precies wat er allemaal opgehaald wordt en hoe lang elke pagina/plaatje/script duurt om in te laden :)

Succes!

okee,

ja het kan inderdaad zijn dat een aantal linkjes nog niet werken. Maar soms bij mij op me computer en ook op die van mijn school laden soms hele delen van de website niet. en dat vind ik soms een beetje appart.

Maar ik heb de website geheel in html, (hierbij gebruik ik microsoft web expression voorheen microsoft office frontpage en ik weet dat dat niet het beste programma is) oja en soms zit er een klein javascriptje tussen volgens mij, om bijvoorbeeld de plaatjes te laten bewegen en de scrollende tekst op de homepage.

voor dat 404 gebruik ik een .htacces dus watdaar presies in fout gaatga ik nog even onderzoeken.

ik host hem bij mijndomein.nl goedkoop, dus dat zou misschien inderdaad kunnen dat het daaraan licht.

verder ben ik jullie heel dankbaar voor het in feite testen van de website.

en de opmerking van Woutertjuh88 dat is een probleem waar ik al mee zit sinds ik de website bouw, ik krijg dat echt niet voor elkaar, ik weet dat ik ergens met percentages n alles moet gaan werken. Maar dat lukt me echt niet.

groetjes Corné

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan