snelkoppeling alleen klein scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Forum leden.
Ik heb een probleempje met het volgende
OP mijn bureablad staat een snelkoppeling daar klik ik op en hij opent altijd met klein scherm
Ik heb al diverse pogingen gedaan om te openenin maximaal scherm maar dat lukt mij niet.
waar kan ik het zo instellen dat alle snelkoppelingen op mijn bureablad maximaal openen
e de waele
 
http://www.southbaypc.com/autosizer/
Dit programmaatje heb ik in het verleden wel eens gebruikt om mijn internet venster altijd gemaximaliseerd weer te geven.
Daar werkte het perfect voor.

Anders onderstaand optie misschien nog
shortcutl.png


Groeten Marcel
 
Marcel.
Als ik bij eigenschap kijk zie ik een ander schermpje en daar staat uitvoeren niet bij ook het tab blad snelkoppeling staat er niet in ?
daar staat in de plaats webdocument dit is toch weer een ander esoort snelkoppeling
maar ik ga eerst het progamma eens proberen
e de waele
 
Afhankelijk van waar de snelkoppeling naar verwijst heb je een aantal tabbladen.
Bij snelkoppelingen naar websites heb je het getoonde tabblad inderdaad niet.
Ik hoor wel of je wat aan het programmaatje hebt.

Groeten Marcel
 
Twee dingen.
Een browser-venster van een internetsnelkoppeling zou altijd precies even groot moeten zijn als dat van de browser waarmee die geopend wordt. Controleer het nog maar eens. Daarom zit de optie "Gemaximaliseerd openen" niet bij de instellingen.
Een venster kan je zo groot maken als je wilt (dus ook maximaliseren) als je de Shift toets ingedrukt houdt tijdens deze actie. Bij verslepen of op de knop maximaliseren klikken. Dit zou zonder uitzondering moeten werken voor de volgende instanties dat je het programma opent. Anders werkt er iets binnen Vista niet en horen we het graag.
 
Ik het progje geladen en het werkt nog ook .Ik heb heb terug opgestart en hij werkt wel of het zo blijft dat weet ik niet maar nu doet hij het wel
Allen bedankt voor uw aandacht
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan