Snelkoppeling of App toevoegen aan bureaublad in Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janneman12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Berichten
53
Hallo,

Hoe kan ik een snelkoppeling of app die nu in het menu start zit in windows 8 kopieeren naar mijn bureaublad?
 
Ok, maar nog lukt het me niet. Ik kies voor de optie "losmaken van start", maar dan is de snelkoppeling weg en kan hem nergens weer vinden. Mijn bedoeling is gewoon om deze snelkoppeling op mijn bureaublad te plaatsen, zodat ik dit programma kan openen vanaf het bureaublad. Nu moet ik steeds terug naar het startscherm.Hoop dat je me verder kunt helpen.
 
Lees dit artikel uit de laatste nieuwsbrief eens. Dan wordt het e.e.a. duidelijk(er)

Nog geen abonnee van de Helpmij.nl nieuwsbrief?
Meld je hier aan.
 
Cor,

Bedankt voor de link naar de nieuwsbrief. Het is me gelukt om de app waar het om ging op het bureaublad te plaatsen. Heb de brief even goed door gelezen en het is me duidelijk.
Heb me gelijk ook aangemeld voor de nieuwsbrief. Kan ik veel van leren. Windows 8 is voor mij nieuw en kwam er niet uit, terwijl ik met de vorige windows versies goed uit de voeten kon.

Bedankt voor je tijd en hulp.
 
Is goed hoor.

Zet je de vraag nog even op opgelost?
 
Maar hoe kan het nu andersom dan? Vanaf het bureaublad naar het startscherm?
 
Apps/programma's kun je aan het startblad vastmaken door er met rechts op te klikken.
Programma's die je installeert zetten een tegel op het startblad alsook een snelkoppeling op het bureaublad.

Een op een andere manier verkregen snelkoppeling kun je niet op het startblad plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan