Snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wisker

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Berichten
85
De snelkoppelingen voor internet op mijn bureaublad worden niet meer geopend. Er komt steeds de vraag met welk programma ik deze wil openen. IE staat daar niet bij. wat te doen?
 
Rechtklik op de snelkoppeling en kies voor "openen met" > het programma in een lijst selecteren > iexplorer > en zet een vinkje bij "dit type bestand altijd met dit programma openen.

Staat iexplorer er niet tussen kies dan in dat schermpje voor bladeren en blader naar:
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

Scan voor de zekerheid ff online naar virussen:

http://www.trendmicro.com/hc_intro/default.asp
 
Hij is nu aan het scannen en dat duurt nog wel even. Maar op de aangegeven locatie staat dat bestand niet. Het enige uitvoerbare bestand is iedw (toepassing)
Explorer zelf start goed.
 
blijkbaar is je internet explorer verwijderd - je kan die terugplaatsen met de "windows onderdelen verwijderen of toevoegen" in het puntje software van he configuratiescherm (windows XP)
 
Probleem opgelost.
Ik heb Mozilla Firefox verwijderd maar alle koppelingen naar IE worden niet hersteld. Het schijnt dat serveright dit tegenhoud. Als je start in de veilige modus dan werkt serveright niet. Je krijgt dan de vraag dat IE niet de standaart browser is en of je dit wel wil. Na een bevestiging wordt alles hersteld en werkt alles weer. Uiteraard ook in de normale modus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan