sneller downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een static ip adres moeten maken! want kreeg namelijk telkens ander ip waardoor de poorten niet open bleven!
en vervolgens gewoon jou manier en voor de zekerheid ook in de router nog even de poorten geopend!

deed dit vroeger ook, torrent downloaden, maar, ze blijven super traag en je blijft dus soms dagen bezig om 1 game binnen te trekken.
daarbij komt dat heel vaak dan de game niet met de titel overeen komt, er zit dus een andere flut game onder, of hij werkt niet, of nog erger, ze gebruiken de game enkel om virussen de wereld in te pompen, zit dus virus of mailware rotzooi in.

dus, ben ik nu lid voor 7,50 euro per maand van een nieuwsgroep. de nieuste games binnen 2 uur binnen, download snelheid STANDAART 750 kb p sec (!!! serieus!!!!) naar gelang je eigen snelheid is natuurlijk, heb je een trage verbinding dan houd alles op natuurlijk!

en, ben in 2 jaar nog nooit 1 virus tegen gekomen, en. heb de meeste games nog voordsat ze hier zelfs maar in de winkel liggen. had Crysis bijvoorbeeld al een week voordat hij hier kwam, zelfde met Grid, Mass Effect en Bioshock!!!
dit komt omdat hij vaak eerder uitkomt in de US,

dus, nieuwsgroepen mensen!!!
geloof me, wanneer je dat eens hebt gedaan zal je nooit meer terug gaan naar gewone torrents downloaden, moet er niet meer aan denken zeg!!!
duidelijk dus, een nieuwsgroep fan!!!!

leon

haha ik download zonder nieuwsgroepen, nooit virus gehad. En ik heb bijvoorbeeld net alibi gedownload, die is nog niet eens in de winkel:P Je moet gewoon naar een private tracker gaan, daar is ook zonder virussen!

mvg

misschien wel, maar de snelheid zal nooit zo hoog zijn als met nieuwsgroepen, en de snelheid vind ik toch wel t bel;angrijkste. een beetje goeie game heeft tegenwoordig al gauw 5 to 8 a 9 GB aan data, dat kan dan dagen duren. en met een neiuwsgroep heb je m dan toch binnen max 3 tot 4 uur binnen, werkend en wel!

maar, t kost 7, 50 p maand, da's waar.

leon

misschien wel, maar de snelheid zal nooit zo hoog zijn als met nieuwsgroepen, en de snelheid vind ik toch wel t bel;angrijkste. een beetje goeie game heeft tegenwoordig al gauw 5 to 8 a 9 GB aan data, dat kan dan ->>> dagen duren <<<-. en met een neiuwsgroep heb je m dan toch binnen max 3 tot 4 uur binnen, werkend en wel!

maar, t kost 7, 50 p maand, da's waar.

leon

Haha echt geen dag:P hoogstens 15 uur (piratebay zijn altijd veel seeders bij een game)

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan