sneller downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees001

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
64
Als ik een film wil downloden via frostwire duurt di uren.
Ligt die aan mijn internet verbinding, 3MB? Hoe kan dit sneller met mijn huidige verbinding?
 
Nee, ik snap het niet helemaal.
kun je me uitleggen wat ik moet doen?
Ik wil een soort versneller inbouwen. Ben niet zo'n computer deskundige.
 
Versneller inbouwen gaat inderdaad niet. Die P2P programma's zijn nou eenmaal niet snel.
Wil je snel downloaden dan zou je toch met Usenet gaan werken.

Als je deze site op je gemakje door leest en de moeite neemt om het te willen leren gaat er een wereld voor je open:

http://www.binaries4all.nl/
 
Houdt er wel rekening mee dat je met dit abonnement niet sneller kunt downloaden dan +/-310 KB/s

Ik neem tenminste aan dat je internetsnelheid 3 Mbit is.
 
Ten eerste neem is een echte torrent programma zoals utorrent
www.utorrent.com

daarna moet je de juiste poort doorlaten in je firewall / router, dan download je stukken sneller (als je even je routermerk + versie zegt dan kan ik je verder helpen)
 
Toch blijven torent downloads trager gaan dan nieuwsgroepen.:rolleyes:
 
Ligt er net aan waar je precies download:) ik kan makkelijk binnen een paar uurtjes een film hebben die al omgezet is in vob bestanden met nederlandse ondertiteling, en dan ook nog met een lekkere snelheid.
 
Yep, dat is een feit.....je blijft afhankelijk.

Paar uurtjes ......??

27 minuten hier !! Kant en klaar !!

5 GB !!
 
Ach...7.50 per maand is een schijntje als je ziet wat ik allemaal download en met welke snelheid !!
Ik ga niet een paar uur op een film zitten wachten.
 
Ligt er net aan waar je precies download:) ik kan makkelijk binnen een paar uurtjes een film hebben die al omgezet is in vob bestanden met nederlandse ondertiteling, en dan ook nog met een lekkere snelheid.

Met welk programma? Met Vuze gaat ook niet al te snel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom deze qoute?
Ik geloof dat je uitgebreid antwoord hebt gehad of is er iets wat je nog niet begrijpt?
 
Waarom deze qoute?
Ik geloof dat je uitgebreid antwoord hebt gehad of is er iets wat je nog niet begrijpt?

Sorry, maar ik ben niet zo'n deskundige op computer gebied.
Ik zal alle antwoorden nog eens goed doorlezen en uitproberen.
In iedergeval bedankt en ik zal deze vraag als opgelost verwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Begrijp me niet verkeerd hoor.
Als je iets niet begrijpt moet je gewoon even vragen dan gaan we gewoon even verder.
Ben alleen wel offline straks......
 
De eeuwige discussie over de snelheid van Usenet en Torrents gaat maar door. Ik zal het even duidelijk stellen hoe het echt zit:

Stel je wil niets voor het (illegaal) downloaden betalen:
zit je bij torrents beter, is zowiesow gratis, usenet (met veelal slechte retentie) die gratis bij je provider zit verliesthet dan van torrents.

Stel je heb niet zoveel verstand van computers en de internet community en je wilt snel downloaden: koop een usenet account.

Stel je hebt veel verstand van computers en internet en je wilt op zijn allersnelst downloaden (ervan uitgaande dat je ook internet heb van de glasvezel categorie):
Meld je aan op private torrent trackers als torrentleech (dat zijn torrent community's waarvoor je moet uitgenodigd zijn, maar waar eerlijk evenveel geüpload wordt als gedownload). Verander ook nog even je torrent cliënt instellingen (zoals ze standaard staan haal je er nooit het maximale uit). En je wint het verzekerd van de snelste Usenet server, dit omdat Usenet servers altijd gelimiteerd zijn, torrents zijn in theorie evensnel als je harde schijf (doe maar een raptor in raid) kan cachen.

Stel je behoort tot de 4e categorie en je bent de gelukkige dat je rondom de scene bevindt, dan kan je downloaden van 100Mb/ps ftp's.

+100Mb/ps downloaden, zie plaatjes:
http://xs434.xs.to/xs434/08514/afbeelding_6237.png
http://xs434.xs.to/xs434/08514/afbeelding_4527.png
 
Laatst bewerkt:
torrents zijn in theorie evensnel als je harde schijf (doe maar een raptor in raid) kan cachen.

Lijkt me aardige onzin.
Je kunt zo snel download als dat je internetverbinding toelaat.
Dat is voorlopig maximaal +/- 96Mbit (Glasvezel consumentenverbinding Ons Net) wat neerkomt op ongeveer 12MB per seconde

Een WD Raptor hardeschijf verstuurd met een snelheid van 3Gbit per seconde.
 
Bedankt. Ik laat het nu maar zo.
Download nu via Vuze of Frostwire, voorheen via Limeware
Usenet snap ik niet zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan