Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
In Word stel je daarmee de regelafstand in op 1, dus je moet eerst regels selecteren.
In Outlook ga je daarmee naar je postvak, dus bijvoorbeeld eerst de agenda selecteren.
Waarom reageer je niet op de suggestie van Alphamax in post #2?
Voor wat betreft Excel nog 2 suggesties: wellicht is het blad beveiligd of er is een macro actief die Ctrl+1 inactief maakt.
Het is inderdaad zo dat alleen de 1 boven de letters op je toetsenbord gebruikt kan worden, de 1 op het numerieke deel van je toetsenbord (rechterzijde) werkt niet met de ctrl toets als sneltoets.
Kun je het volgende eens controleren:
Configuratiescherm - klok taal regio - toetsenborden of andere invoermethode wijzigen -toetsenbord wijzigen -[tabblad] Geavanceerde toetsinstellingen
Staat daar de combinatie ctrl+1 benoemt onder sneltoetsen voor invoertalen? Deze mag je dan verwijderen.
Ik kan nergens vinden waar ik de specifieke sneltoetsen kan vinden. Na toetsenbord wijzigen heb ik de optie Geavanceerde instellingen en dan krijg ik dit:...
Sub tst()
Application.OnKey "^1"
End Sub
Draai deze macro in Excel en probeer ctrl-1 daarna opnieuw.
Code:Sub tst() Application.OnKey "^1" End Sub
NB. deze toetscombinatie is natuurlijk een Excelfunktie. Verder zoeken (bijv. in Offiice) heeft dan ook geen zin.
Je kunt wel alle Addins successievelijk uitschakelen om te kijken of daar het probleem zit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.