snp file openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik krijg snp files binnen die ik niet kan openen.
Wat doe ik fout?

Kun je uitleggen hoe die snp bestanden met Access van doen hebben? Oftewel: Met welk doel zijn je die bestanden gestuurd?
En zijn er andere snp bestanden geweest in het verleden die je wél goed kon openen?

Geef ook aan hoe groot die snp bestanden nu zijn en hoe groot de (wel verwerkbare) snp bestanden waren.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Uitslagen die berekend worden met een Acces-programma worden als .SNP bestanden naar de leden gestuurd.
Met mijn oude PC met office 2003 geinstalleerd kan ik deze probleemloos openen.
Er komt op mijn nieuwe laptop ergens een melding van 64 bit terwijl de oude PC 32 bit is!?

Een snp bestand is een Snapshot bestand, dat (zeg maar) de Microsoft variant is van een pdf-je. In Access 2003 en ouder is het een export format. Je kunt dat verder zonder viewer niet bekijken, en in Access verder ook niet importeren. Access doet er dus niks mee.

ik heb de snapshot viewer gedownload maar ik de .snp file niet mee openen (32/64 bit het probleem?)

Ik heb de snapshot viewer net gedownload, en vanuit Access 2003 (draaiend op een 64-bit machine) een rapport gemaakt en gemaild. Werkt allemaal prima, en de viewer opent 'm vlekkeloos. Misschien moet je 'm opnieuw downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan