Hoi
Ook ik heb het probleem dat ik geen mail meer kan verzenden (wel ontvangen). Krijg de melding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: '"eigennaam"@home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
Heb me al suf gezocht op internet en vanalles geprobeerd maar niks helpt.
Firewall uitgezet, Anti virus uitgezet, account verwijderd en opnieuw toegevoegd (alle acounts doen het niet), servernaam gewijzigd, beveiligde verbinding aangevinkt.
Via webmail kan ik wel verzenden. Al gebeld met Ziggo. Ze zeggen dat het niet aan hun (server) ligt omdat ik wel via webmail kan verzenden. Dus nog niks verder gekomen. Heeft er nog iemand een andere oplossing?
Nicole
Ook ik heb het probleem dat ik geen mail meer kan verzenden (wel ontvangen). Krijg de melding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: '"eigennaam"@home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
Heb me al suf gezocht op internet en vanalles geprobeerd maar niks helpt.
Firewall uitgezet, Anti virus uitgezet, account verwijderd en opnieuw toegevoegd (alle acounts doen het niet), servernaam gewijzigd, beveiligde verbinding aangevinkt.
Via webmail kan ik wel verzenden. Al gebeld met Ziggo. Ze zeggen dat het niet aan hun (server) ligt omdat ik wel via webmail kan verzenden. Dus nog niks verder gekomen. Heeft er nog iemand een andere oplossing?
Nicole