socketsfout 10060 geen mail verzenden

• Onderwerp starter Onderwerp starter nimax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nimax

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hoi

Ook ik heb het probleem dat ik geen mail meer kan verzenden (wel ontvangen). Krijg de melding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: '"eigennaam"@home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Heb me al suf gezocht op internet en vanalles geprobeerd maar niks helpt.
Firewall uitgezet, Anti virus uitgezet, account verwijderd en opnieuw toegevoegd (alle acounts doen het niet), servernaam gewijzigd, beveiligde verbinding aangevinkt.

Via webmail kan ik wel verzenden. Al gebeld met Ziggo. Ze zeggen dat het niet aan hun (server) ligt omdat ik wel via webmail kan verzenden. Dus nog niks verder gekomen. Heeft er nog iemand een andere oplossing?

Nicole

Als dat sinds een dag of wat is: er zijn problemen in en rond Rotterdam.

Ik heb een adsl van solcon, en ook ik ervaar problemen.
Versatel is gekgenoeg de veroorzaker. (heb daar GEEN account)

Versatel - Rotterdam e.o.
Starttijd: 17:40
Eindtijd: ?

Storing:
Er is een probleem met Versatel lijnen omgeving Rotterdam. Versatel is bezig het probleem te verhelpen.

Er is wel DSL signaal maar er kan geen internet verbinding worden gemaakt. Onze excuses voor het ongemak.

Gemeld: Versatel

nee dat is al zo sinds een week of 2. En ik woon in Weert. Niet echt in de buurt van Rotterdam dus. Ziggo zegt zelf dat er niks aan de hand is. Vind het ook raar dat het van de een op de andere dag is.

Nou, na eerst alles geprobeerd te hebben wat er maar te vinden is werkte het nog steeds niet. En wat denk je...sinds gisteren doet ie het spontaan weer!
Wel heeft de virusscanner zich geupdate. Zou het daar dan toch aan hebben gelegen?
Wel raar want toen ik die eraf had gegooid deed ie het ook niet.
Dus wat het nu wel is geweest weet ik ook niet maar in ieder geval doet ie het weer.:)
Toch bedankt voor jullie reacties!

Mooi...:thumb:

En dit : doet ie het spontaan weer! heb al zo vaak gehoord ;)

Succes verder , ED

Hoi
Ook ik heb het probleem dat ik geen mail meer kan verzenden (wel ontvangen). Krijg de melding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: '"eigennaam"@home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Heb me al suf gezocht op internet en vanalles geprobeerd maar niks helpt.
Firewall uitgezet, Anti virus uitgezet, account verwijderd en opnieuw toegevoegd (alle acounts doen het niet), servernaam gewijzigd, beveiligde verbinding aangevinkt.

Via webmail kan ik wel verzenden. Al gebeld met Ziggo. Ze zeggen dat het niet aan hun (server) ligt omdat ik wel via webmail kan verzenden. Dus nog niks verder gekomen. Heeft er nog iemand een andere oplossing?

Nicole

Hallo Pieodro/Nicole,
De discussie is hier gestopt maar hebben jullie een oplossing? Ik zit met exact hetzelfde probleem en kom er niet uit. Wel ontvangren.

Paul

Paul,

Het is op Helpmij niet toegestaan om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2008 en is niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan