Het programma Creative Centrale (nodig om de nieuwste Zen X-Fi 16Gb van Creative te managen) wil niet werken op mijn (vrij nieuwe) HP m9190.nl PC met Vista Premium SP1 als besturingssysteem. De installatie van het programma en herkenning van de Zen X-Fi is goed verlopen maar na opstart van het programma verschijnt een melding dat de Creative Centrale niet meer werkt omdat er een probleem is opgetreden. Er is geen oplossing, het programma wordt gesloten en ik krijg een melding zodra er een oplossing gevonden is (in de bijlage een afdruk van de meldingen)
Zonder enig resultaat heb ik al diverse stappen uitgevoerd:
Installatie verwijderen, PC schoon opstarten (msconfig), opnieuw installeren etc.
Overigens heb ik inmiddels ontdekt dat de software in de andere gebruikersaccount (die van mijn vrouw) wel goed functioneert. Het is daarom toch merkwaardig dat het in mijn eigen gebruikersaccount (met administratorrechten) niet werkt.
Via Windows Help en Ondersteuning heb ik onderstaande melding van probleemgegevens opgehaald:
Product
Creative Centrale
Probleem
Werkt niet meer
Datum
3-9-2008 13:31
Status
Niet gerapporteerd
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH
Naam van de toepassing: Centrale.exe
Versie van toepassing: 1.0.8.0
Tijdstempel van toepassing: 483e0fb3
Naam van foutmodule: viscommpgdec.dll
Versie van foutmodule: 9.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 47c41cb5
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00003119
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: da69
Aanvullende informatie 2: 597fb35408e11c7be34abc50e04a9b88
Aanvullende informatie 3: 4700
Aanvullende informatie 4: 93da2718a99f11d0bd6e38b825a0ebfb
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Version.txt
AppCompat.txt
memory.hdmp
minidump.mdmp
Zonder enig resultaat heb ik al diverse stappen uitgevoerd:
Installatie verwijderen, PC schoon opstarten (msconfig), opnieuw installeren etc.
Overigens heb ik inmiddels ontdekt dat de software in de andere gebruikersaccount (die van mijn vrouw) wel goed functioneert. Het is daarom toch merkwaardig dat het in mijn eigen gebruikersaccount (met administratorrechten) niet werkt.
Via Windows Help en Ondersteuning heb ik onderstaande melding van probleemgegevens opgehaald:
Product
Creative Centrale
Probleem
Werkt niet meer
Datum
3-9-2008 13:31
Status
Niet gerapporteerd
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH
Naam van de toepassing: Centrale.exe
Versie van toepassing: 1.0.8.0
Tijdstempel van toepassing: 483e0fb3
Naam van foutmodule: viscommpgdec.dll
Versie van foutmodule: 9.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 47c41cb5
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00003119
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: da69
Aanvullende informatie 2: 597fb35408e11c7be34abc50e04a9b88
Aanvullende informatie 3: 4700
Aanvullende informatie 4: 93da2718a99f11d0bd6e38b825a0ebfb
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Version.txt
AppCompat.txt
memory.hdmp
minidump.mdmp