Software dat hardware kapot maakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de ellende die jij hebt mogen ondervinden durf ik geen ja te zeggen (je zou mij verantwoordelijk stellen als het misgaat)

Tsja da's waar maar is er dan iemand die een beetje zekerheid heeft?
want het slaat natuurlijk nergens op dat een spel een pc molt... :p

Dat ken ik, ik gebruik het regelmatig ;)
Ik voldoe slechts aan de minimum verreisten, omdat alleen mij geheugen van 767MB (zoiets is het) niet hoog genoeg is voor de recommend requirements (1gig), maar wel goed genoeg voor minimum (500mb)..

Verder is alles wel op het recommended niveau.

Dusss....

Nope..

Maar het kan ook gewoon toeval zijn dat het steeds bij dat spel gebeurde, dat er dus iets mis met de hardware/voeding was...

Want software blaast geen hardware op ;)

Als jou systeem aan de eisen voldoet die het spel vraagd zou het gewoon moeten draaien.
Maar het is wel eigen risico, heb je de cd al op een andere pc geprobeerd?

Nee want mijn pc is de enige die het spel draait :P

Tsja ik voldoe aan de verreisten en m'n huidige voeding is goed genoeg...
En voorzover ik overal wel gelezen heb kan software geen hardware kapot maken...

Het zou gewoon heel stom toeval moeten zijn, die 2 crashes... Nare samenloop van omstandigen..?

Maar vooralsnog ben niet helemaal overtuigd dus ik neem voorlopig nog het zekere voor het onzekere :rolleyes:

Als je pc aan de eisen voldoet moet die gewoon draaien of er zou een ernstige fout in de installatie cd moeten zitten, maar daar kun je acher komen op de site van de fabrikant van het spel.

Aangenomen dat er geen fout in de installatie cd('s) zit, zou ik nu opnieuw een poging kunnen wagen?

Want ik denk dat die 2 crashes veroorzaakt werden door één of andere technische fout in mijn computer.. maar zeker weten doe ik niet..

Gewon proberen, lijkt mij vreemd dat de hardware stuk gaat van de cd, lijkt mij zelf defecte hardware of een voeding die slecht is geweest.
Installeren is wel eigen risico, maar zelf had ik het allang weer geprobeerd

Ja ik vind het zelf ook stom van mezelf dat ik het niet gewoon probeer.. maar de angst is er gewoon omdat het 2x juist bij dat spel is misgegaan..

Dat betekent dus dat enige hardware, dat vanwege het spel wat harder werkt dan wanneer je niet een spel speelt, opgeblazen is.. waarschijnlijk door de voeding, want toen had ik een andere.. en nu heb in eentje die mijn videokaart wel goed onderhoudt.

En de hardware die ik nu gebruik draait al maanden goed, en speel ook gewoon allerlei zware games, probleemloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan