Software foutmeldingen installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarianneVB

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2007
Ik heb vandaag een nieuwe computer gekocht, dus net een paar uur oud. Vista gaat helemaal goed, nog wel even wennen.
Anyway, ik wilde net wat software erop gooien (Limewire, CCleaner en Google Earth), echter krijg ik foutmeldingen bij de installaties van deze software:
"Error launching installer." en "An error has occured while excuting this program. Free up harddrive space and try again."

Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Free up harddrive space? Ik heb net een nieuwe computer er staat dus vrijwel niets op...

In het probleemrapport van Limewire (is de enige die aanwezig is!) het volgende:
"Beschrijving
Dit programma is mogelijk niet goed geïnstalleerd

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: PCA2
Probleemhandtekening 01: LimeWireWin.exe
Probleemhandtekening 02: 4.12.11.0
Probleemhandtekening 03: The Fastest File Sharing Program on Earth
Probleemhandtekening 04: LimeWire 4.12.11
Probleemhandtekening 05: Lime Wire LLC
Probleemhandtekening 06: 1
Probleemhandtekening 07: 201
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Extra informatie over het probleem
Bucket-id: 17694509"

Weet iemand hoe ik tóch deze software erop kan zetten?
Bij sommige spelletjes krijg ik namelijk ook foutmeldingen tijdens de installatie...

Als je dit met alle programma's hebt zit er toch iets niet goed in je vista. Heb je er een cd/dvd bij gekregen?

Probeer anders met de vista cd te kijken of je hiermee je systeem kan laten repareren.

Als je deze vista er officieel bij hebt gekregen moet er een cd bij zitten of een oem installatie cd of een recovery cd. Anders moet je deze vragen bij de leverancier van je pc.

Hiermee kan je het systeem laten repareren ja. Als je een recovery cd hebt zal deze het systeem helemaal kaal terugzetten.

Hoi !

Bij mij draaien Limewire Pro en CCleaner zonder problemen op Vista.

Ik heb wel veel problemen gezien met de gratis versie van Limewire, ook op dit forum.

CCleaner mag geen problemen opleveren.

Let wel op dat je bij iedere installatie (uitvoeren van een .exe-bestand) rechts op dat bestand moet klikken en dan kiezen voor: "uitvoeren als administrator" , anders gaat het niet lukken.

Je kunt ook de UAC uitschakelen.

Even wennen aan Vista, denk ik !

Greetz,

Harry.

UAC............. ??

Anyway, die optie heb ik ook geprobeerd, 'uitvoeren als administrator'. Geeft dezelfde foutmelding.

Hoi 1

Tja, da's vreemd !

Zet je Users Account Control toch maar even uit: http://www.tweakvista.nl/tweak-vista/beveiliging/uac-user-account-control-uitschakelen.aspx

rebooten en nogmaals proberen.

Lukt het dan nog niet, en heb je het met ieder ander programma dat je wilt installeren ook: (let wel: die uitdrukkelijk geschikt zijn voor Vista !) terug voor garantie !

Limewire is niet het beste voorbeeld, tenminste NIET de gratis versie !

Greetz,

Harry.

Ja, op dit moment heb ik alleen problemen met Google Earth, Limewire, de CCleaner en een spelletje (The Movies).

De rest is wel goed geïnstalleerd!

Zijn dit de nieuwste versies van limewire , ccleaner en google earth , die niet werken of zijn het oudere versies ?

Mijn volgende conclusie is:

ik kan al deze bovengenoemde progrmma's wel installeren MAAR....
vanaf een DVD/CD.... Vanaf mijn computer gaat het niet.
Ik heb van Hansscheer een paar programma's ontvangen, waaronder LimeWire en de CCleaner, en vanaf de DVD start 'ie 'm wel normaal op en installeert 'ie 'm ook goed zonder problemen of foutmeldingen.

Wat voor practical joke kan dit zijn, want dit betekent dus dat ik alle software eerst moet branden op een DVDtje en dan pas kan installeren... Beetje vreemd! Máár, de oplossing is er uiteindelijk wel.

Tevens doet mijn toetsenbord nog steeds niet hoe het het moet doen, en onthoudt mijn Internet nog steeds geen wachtwoorden.
Hier inmiddels al wat ideeen voor dit grapje?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan