Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De software kun je toch uit de link van Guus abc downloaden en op de andere pc installeren?Geplaatst door dj_sj
het gaat om de netwerkkaart in de andere PC
Ik ook niet, als je niet wat meer informatie geeft.Geplaatst door dj_sj
software is erg raar met Ms dos enzo!! ik snap er niks van!!
Vertel even precies welke netwerkkaart je hebt. Kijk anders hier nog even.Geplaatst door dj_sj
Zou er geen install zijn met gewoon een installatie of moet dat altijd met MS dos ????
Als je het zip-bestand hebt uitgepakt heb je een stel mappen en een stel bestanden.Geplaatst door dj_sj
maar wat ik wou weten: Wat moet je als eerste aanklikken??
De juiste drivers zijn al gevonden (LA000030). Alleen het installeren lukt nog niet.Geplaatst door Fais
Als dit echt een sweex lan kaartje is dan kun je op de onderzeide van het kaartje een nummer terug vinden dit begind met LA gevolgt door 6 cijfers met dit nummer kun je op de sweex site de juiste drivers vinden.
Geplaatst door Guus abc
De juiste drivers zijn al gevonden (LA000030). Alleen het installeren lukt nog niet.![]()
Guus.
Sorry, maar ik snap geen barst van je technobabble.Geplaatst door Fais
Welke PCI revisie heb je in je computer deze kaart heeft pci revisie 2.2 nodig op een latere revisie werkt deze kaart echt niet dan kan ik je aan raden om hem om teruilen bij jou dealer en een LA000010 of LA000020 te nemen.groetjes
Specs :
PCI local bus specificatie revisie 2.2
Conformeert met IEEE 802.3 10BASE-T en IEEE 802.3u 100BASE-TX normen
snelheid van 10 of 100 Mbps
Realtek Chipset 8139
On-board socket voor een optionele boot ROM
1 diagnostische LED
Wake On LAN functie
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.