Software om MAC-adres te veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Berichten
621
Hallo allemaal, ik zoek een programma waarmee ik het MAC-adres kan vervangen van een netwerkkaart.
Ik heb een leen-PC die ik op mijn Chello-account wil aansluiten, als ik daarna mijn eigen PC weer aansluit heb ik zelf geen internet meer. Ik heb geen router (wil ik er ook niet voor kopen voor die éne keer) en ik heb in mijn eigen PC 1 netwerkkaart zitten. Ik wil mijn netwerkkaart niet overzetten naar die leen-PC omdat ik dan volgens mij niet verzekerd ben van een verbinding als mijn eigen kaart er weer uit is en hij over zou moeten gaan naar de netwerkkaart van de leen-PC.
Het gaat mij dus puur om de software die hiervoor is. Ik heb van het bestaan gehoord van iemand en hij weet ook niet waar hij het heeft gelezen of gehoord. Ik ga er niet van uit dat ik hiermee iets illegaals vraag, temeer omdat het doel absoluut niet illegaal is. Als dit wel zo is spijt me dit zeer en moet ik toch op zoek naar een andere oplossing en mag deze vraag als niet-gesteld worden beschouwd.
GRTZ fun_surfer.
 
Beste puppie, ik heb gekeken op de site die je me doorlinkte maar die webpagina prov.upc.nl is niet beschikbaar terwijl de kabel wel goed zit. Het programma onderaan zou ik moeten kopen ($14,99) en voor deze éne keer voel ik daar weinig voor, hetzelfde wat ik ook al zei over die router. Tot nog toe heb ik alle updates en ander Internet-werk op mijn eigen PC opgehaald en met USB-stick overgezet, ietwat omslachtig maar het werkt. ;)
TNX voor je reactie, GRTZ fun_surfer.
P.S.: Als je toch nog een oplossing hebt houd ik me aanbevolen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan