software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Mijn schoonbroer heeft een nieuwe pc gekocht(packerdbell)waarop nav 2004 en internet security is geinstaleerd.Nu wil hij deze echter niet gebruiken maar kan deze ook niet verwijderen.Als ik op mijn eigen pc ga naar software dan staan daar in een lijstje alle progs die geinstaleerd zijn en kan ik ze zo verwijderen.Op de packerdbell staan deze niet in de lijst van software.Ik heb gaan kijken via zoeken waar deze staan en dan geeft hij aan c/all users progfiles.Hoe kan hij deze nu verwijderen?heeft er toevallig nog iemand een packerdbell en herkent deze problemen?

heb vroeger ook een p.b. gehad.
voorgeinstaleerde software moest ik toen verwijderen met de restore cd's die er bijgeleverd was.

zak bij jou ook wel zo gaan denk ik.

volgens ik weet is er geen restore-cd bijgeleverd.op zijn bureablad staat wel een icoontje om een master-cd aan te maken.ik heb er zelf ook geen oplossing voor vandaar dat ik de vraag hier stel.

probeer het eens met het programma smart restore staat als het goed is in je start menu onder packard bell ondersteuning.

Probeer eens te starten in veilige modus, en dan als administrator inloggen.
Kun je dan verwijderen?

Probleem opgelost denken we.op de site van packerdbell heb ik iets gevonden.bij de nieuwe pc moet een progje staan(smart restore)en daarmee zou je vooraf geinstaleerde software mee moeten verwijderen.dit prog staat inderdaad op zijn pc dus zal het nu wel lukken.toch allemaal bedankt voor de reacties

Geplaatst door dekleinewitte
Probleem opgelost denken we.op de site van packerdbell heb ik iets gevonden.bij de nieuwe pc moet een progje staan(smart restore)en daarmee zou je vooraf geinstaleerde software mee moeten verwijderen.dit prog staat inderdaad op zijn pc dus zal het nu wel lukken.toch allemaal bedankt voor de reacties

fijn om te horen dat ik gelijk had.:thumb:
graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan