Software Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0189

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Hallo
Ik heb een probleem, ik heb javaJDK op mijn computer staan maar dat wil ik graag verwijderd hebben ik heb alle mappen en alles al verwijderd maar als ik naar configuratie scherm ga en dan naar software en ik wil het daar verwijderen komt er te staan:
Onherstelbare fout bij instalatie. :evil:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
mvg mike

Je krijgt die foutmelding omdat je de mappen er van hebt verwijderd. Dat is natuurlijk niet zo slim.

Ik heb zo gauw geen oplossing hiervoor maar andere vast wel.

Voor de volgende keer:
Verwijderen via het configuratiescherm en NIET zomaar mappen gaan verwijderen.

Welkom bij Helpmij.nl Mike :)
Ik zou proberen het eerst weer te installeren en het dan op de juiste manier, en ja, dus via Software, te verwijderen.

als ik het herinstalleer komt er te staan: this software has already been installed on your computer. would you like to unstall it?
dan druk ik op yes en dan komt er weer te staan this software has already been installed on your computer.

Laatst bewerkt:
Systeemherstel, een punt van voordat je het e.e.a. verwijderd hebt.
Dan alsnog via de goede manier deïnstalleren.

Misschien werkt dan dit: gebruik het hulpprogramma Microsoft Windows Installer CleanUp. Dit hulpprogramma zorgt dat alle irrelevante registergegevens van Windows Installer (msi) voor Java Runtime Environment worden verwijderd. Of dat ook werk voor JDK weet ik niet.

:D Ik had een tijd geleden al op enter moeten klikken. Ik zie dat de oplossing al gegeven was.

oke bedankt allemaal ik probeer het vanavond wel even met cleanup.
ik hou jullie op de hoogte:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan