software

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
114
Help help het gaat hier helemaal fout heb mijn pc weer helemaal opnieuw moeten instaleren maar nu loopt hij steeds vast kan niet in via start in conf.scherm komen en mijn printer scanner en disck scan kan ik niet meer goed krijgen weet iemand wat ik hier aan moet doen
 
Waarom moest je hem opnieuw installeren? Had je problemen?
 
Ja ik had grokster er op gezet en toen was het ook weer mis instaleer hem wel vaker als ik weer eens problemen heb
 
Er zitten 20 verschillende soorten spyware in Grokster... :rolleyes:

Doe dit eens:

Ga naar http://www.spywareinfo.com/downloads.php#det , en download daar 'Hijack This'.

Pak het uit, en dubbelklik vervolgens HijackThis.exe.
Klik op "Scan", en vervolgens op "Save Log File" , en post vervolgens de inhoud van die log hier.
 
Ik heb al van alles geprobeert maar het gaat niet als ik nu mijn pc weer helemaal opnieuw instaleer zijn dan ook die virussen er allemaal weer af ik het trouwens windows 98
 
Ik zou voor Windows 2000 gaan als je de mogelijkheid had.

En XP zou goed moeten draaien hoor.
 
Ja dat zou ik wel willen maar dat heb ik niet dus houd het op heb net wel een virus scan ad-aware 6.0 er over heen gehaald maar weet niet of het helpt
 
Sorrry dat ik zo laat iets van me laat horen maar ben weg geweest . Heb heel mijn pc maar weer opnieuw geinstaleerd en nu is alles weer goed tot nu toe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan