software

Status
Niet open voor verdere reacties.

salletti

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
118
ls.s.

als ik mijn afbeeldingen aanklik en dan dubbelklik op een plaatje of foto dan werd deze

direkt geopend met Windows Viewer voor Afbeeldingen en Faxen.

Nu doet het helemaal niets en dan krijg je het progamma...

nu beeindigen...annuleren.....ver der geen enkele informatie

mis ik hier een link naar....

suggesties zijn welkom om dit te herstellen ..

met vr gr peter
 
Probeer eens rechtermuisknop op een afbeelding en dan openen met. Wijs hier het windows view programma aan en kijk wat het doet.
 
l.s. trustno1

als ik een plaatje met de rechtmuisknop aanklik en openen met windows viewer voor afbeeldingen en faxen doet ie het goed...geen probleem....

maar direkt aanklikken met links 2 keer dan reageert het programma niet..

vr gr peter
 
Dan is het programma niet meer gekoppeld aan de foto bestanden. ALs je met je rechtermuisknop drukt op het bestand en windows viewer aanwijst heb je ook een optie altijd openen met dit programma die je kan aanvinken. In het vervolg zal de windows viewer deze bestanden wel weer goed openen.
 
helaas...trustno1...was het maar zo eenvoudig...

als ik met de rechtermuis klik op een afbeelding krijg ik diverse mogelijkheden om naar toe te gan ...b.v. office picture manager...paint...windows viewer voor....

maar daarna geen mogelijkheden om dit aanpassen...

plaatje staat dan direkt in programma wat ik heb gekozen...

bedankt voor je suggestie... mischien andere ??

vr gr peter
 
Als je van te voren voordat je een programma kiest aanvinkt dat hij dit programma altijd moet gebruiken en dan het programma kiezen welke hij moet openen moet het vast lukken.
 
nou trustno1.....ik heb jouw antwoord zeker 15 keer op verschillende manieren doorgelezen...maar ik kan er geen chocolade van maken.

begrijp er totaal niets van... sorry ..maar toch bedankt

vr gr peter
 
Onderaan al de programma's die je kan kiezen kan je ook aanvinken dat hij altijd dit programma moet openen.
 

Bijlagen

  • 2007-06-30_103009.jpg
    2007-06-30_103009.jpg
    62,7 KB · Weergaven: 24
oke trustno1... als je rechts klikt krijg jede mogelijk om te opene met.....

onderaan staat ander programma kiezen...doe ik...en kies dan windows viewer voor afbeeldingen en faxen...onderaan staat dit soort bestanden altijd openen en dat vink ik dan aan...en wat dan.......................


doet ie het niet !!!!!!!!!!

vr gr peter
 
Hiervoor lukte hiervoor wel had je gezegd. Het enige verschil is dat je nu hebt aangevinkt dat hij dit altijd moet openen met dit programma. Dan zou het nu ook gewoon moeten werken. Je zou eens kunnen proberen om het met een ander programma als irfanview te openen kijken of dit wel werkt.
 
windows viewer

trustno1... irfanview???

ik denk dat het probleem als volgt is:

als ik een afbeelding rechts klik ...openen met.....en dan de optie ander programma kiezen dan kies ik...dit soort bestand openen met....dan zet ik die op windows viewer voor afbeeldingen en faxen...vink onderin het vakje aan...en dan moet het goed zijn.

Neem ik dan een ander plaatje (zelfde bestand) en ik kies weer ander programma dan staat deze altijd op internet explorer...terwijl die op windows viewer had moeten staan

Telkens als ik een ander plaatje neem staat die altijd op internet explorer..

vr gr peter
 
Dat openen met en dan aanvinken dat je altijd de windows viewer gebruikt hoef je normaal gesproken maar een maal te doen. In het vervolg zou hij altijd dat programma moeten openen als je dat in je verkenner zou aanklikken.
 
windows viewer

trustno1....
stja...klopt ..maar hij doet het niet ..hij springt gewoon weer terug naar Internet Explorer.

gr peter
 
Probeer het programma irfanview eens te installeren kijken of hij daarna nogsteeds internet explorer blijft openen.
 
viewer

trustno1 ..ga ik doen....laat weten wat het resultaat is..

vr gr peter
 
trustno1....heb irfanview geinstalleerd maar ik wilde daarbij de nederlandse bijhebben en dat kreeg ik niet voor elkaar....

maar.....gif afbeeldingen doen het weer ...dubbelklik en wordt geopend met bwindows voor viewer....

alleen jpeg bestanden doen het nu nog niet...

vr gr peter
 
Ga naar je verkenner, Extra -> Mapopties -> Tabblad bestandstypen. Daar verwijder je jpg uit de lijst en als het goed is zou je dan weer een programma moeten kunnen kiezen. Je kunt ook meteen in dat venster instellen dat hij hem opent met het programma naar jouw keuze
 
jozo...verwijderen klinkt mij totaal verkeerd in de oren..als ik dat bestand (jpg) verwijderd ben ik het kwijt en kan dat derhALVE NOOIT MEER SELECTEREN..

VR GR PETER
 
Jahoor, daarna op "nieuw" klikken, extentie weer invullen en bijbehorend programma kiezen.
Maar je kan ook voor wijzigen kiezen. :)
 
jozo, ik snap er niets meer van.

jpg verwijderd..klik op een plaatje en hij opent met windows viewer

tweede plaatje aanklikken......programma reageert niet

gif plaatjes openen ook niet met dubbelklik in windows viewer...terwijl als je een plaatje aanklikt en ander programma kiezen doet deze wel degelijk op openen met windows viewer voor afbeeldingen en faxen staat..

vr gr peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan