softwarevervalsing

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

mijn vader wou zonet zijn pc weer aan doen.en kreeg toen de melding
"u bent mogelijk de dupe geworden van software vervalsing."
hoe kan dit??
we hebben hem nu 2 jaar.de windows uit de winkel staat erop.
en nu kreeg hij deze melding.hij kan ook niet meer updateen.
de winkel doet er waarschijnlijk niks meer aan omdat de garantie verlopen is en packerdbell ook niet meer.

wat kunnen we hier aan doen??

:thumb:

microsoft bellen en vertellen dat het om een packard bell gaat en dat je zelf nieuw gekocht hebt.
Zeker weten dat ze je gaan helpen.

bedankt voor je reactie.
hopen dat het helpt
maar waar ken ik het nummer van microsoft vinden??

Laatst bewerkt door een moderator:
had net mijn bericht aangepast en toen zag ik hem staan.

toch bedankt.

Wanneer kreeg hij deze melding dan?
Meteen na het opstarten/aanmelden van Windows of bij het opstarten van een programma?

bij het opstarten.
bij het blauwe windows scherm waar ook je accounts staan.

Opgelost:P

bezoek deze site: Link weggehaald is een wga omzeling en dat is niet toegestaan bij Helpmij.nl

dan word de pc vanzelf opnieuwgestart en daarna ga je in je account doe hem weer dicht
dan zie je niks meer over softwarevervalsing

bij het opstarten.
bij het blauwe windows scherm waar ook je accounts staan.

Is vrij nieuw inderdaad. Rechtsonder zie je dan zo'n melding staan.

wgalogonnag.jpg

wgabaloonnag.jpg

Dit is inderdaad de nieuwe beveiliging van microsoft. Je zal toch contact moeten opnemen met microsoft om dit te verhelpen.

dat hebben wij dus ook gedaan.wij werden toen doorverwezen naar packard bell en die zei
dat wij er zelf een illegale copie erop hadden gezet.wat dus niet zo is het is nog steeds het zelfde vanuit de winkel.
dus we zijn niks opgeschoten.
microsoft deed niks en packard bell ook niet

ga daar natuurlijk niet van uit als je een nieuwe pc koopt.
we hebben hem al 2 jaar en 2 weken terug kregen we die melding pas.

Dat vind ik ronduit schandalig.. Je kunt als het goed is zien of de software die erop staat van Packard Bell is. Dan zitten er (PB kennende) overal verwijzingen naar PB. In de help, soms in internet explorer, etc..

Zoek eens uit of je die bewijzen kunt vinden. Neem dan nogmaals contact op zou ik zeggen en dien een klacht in. Als het écht de versie uit de winkel is sta jij volledig in je recht. Je hebt ervoor betaald!

me vader had het er ook over op zijn werk en daar kreeg een man het ook die kreeg het vorige week plotseling.

ik zal kijken of ik wat kan vinden over een pb kenmerk.

schijnt aan gewerkt te worden door microsoft
zijn meer mensen met die melding terwijl die gewoon legaal zijn :)

Heb je jou versie wel aangemeld bij microsoft? Dit kan je ook telefonisch doen. Dan moet je de produkt sleutel invoeren. Hierna ben je aangemeld! En weten ze dat je een legale versie hebt.

Ook mijn vader van moeder hebben dit na een volledig legale versie, van de een op de andere dag.. huppa. illegaal. nouwja ik vind Windows al schandalig met hun patch die mijn cod2 niet meer laat lopen. (hoop nog steeds iets erop te vinden :P) en nu weer dit.. Microsoft heeft gewoon geluk gehad met zijn OS'je.. en trouwens, idd gewoon aanklagen je staat volop in je recht.

Herken het probleem......
alleen wel lastig. Is het niet op te lossen door Microsoft te bellen zoals al eerder is gezegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan