Soldiers of Fortune 2 maps

Status
Niet open voor verdere reacties.

smulder2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Ik heb soldiers of fortune 2 multiplayer test demo geinstaleerd alleen daar staat maar 1 map in. Ik wil graag nog wat mappen erin plaatsen alleen waar moet ik ze neerzetten? :confused:

Volgens mij in je "base" map, maar ik weet niet zeker of dit werkt bij de demo

volgens mij niet in base, maar ik de map "Maps" die in Base staat.

heb jaren geleden heel veel sp mappen en mappacks gemaakt voor Sof2, okee, je vraagt om mp mappen, en misschien kun je mijn mappen helemaal niet spelen vanuit een demo, dat weet ik niet. maar mocht je geinteresseert zijn, kan dan even op mn site, zie link beneden.

succes

leon

Problemos

Het probleem dat ik helemaal geen mappen van Soldiers of Fortune 2 demo in mij C en D schijf heb staan :confused:
Zal ik dan gewoon een map aanmaken of doet ie het dan oowk niet?

als het goed is heb je een map genaamd;

C;/program files, activision/soldiers of fortune2/ base

en misschien heb je dus standaart ook nog die map genaamd; "maps" in die base map staan, maar mocht je die daar niet zien dan kun je gewoon inderdaad zelf die aanmaken en zo noemen.

mocht je dit vragen om die mappen van mij te willen spelen dan kun je t beste even een rar van mijn mappen downloaden en dan de txt file lezen die je in zo'n rar vind, daarin vind je precies alle info.

maar, bedenk me nu opeens, je hebt een mp demo he?
dan zou t misschien wel eens niet kunnen werken, om sp mappen te spelen. maar je kan t altijd even proberen.,
Sof2 ligt trouwens al jaren in de budget bakken hoor, je kan m zo voor 5 euro aanschaffen bij speelgoed winkels etc. dan heb je m helemaal, zelfs na zoveel jaar is het nog steeds een echte top game!!

leon

Jah ik schaf hem zelf wel aan alleen eb al zo veel games :s
Maar wa boeit et xD
Bedankt in ieder geval :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan