Sommige Cheats Star Trek Elite Force 2 doen het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Hallo!!!

Kan iemand mij met dit probleem helpen???

Ik wil graag cheats gebruiken bij het spel Star Trek Elite Force 2, en dat kan ik sinds kort ook, maar er zijn 3 cheats die ik niet kan gebruiken:

-freeze, zet spel stil, dan geeft die als foutmeldig "Command Not Available from console"

-record & stop record, om spel "op te nemen", geeft als foutmelding "The server must have g_syncronousClient1 set for demos.

-playsong, om de Game Music te horen, doet als gevolg gewoon niks.

Zou iemand mij willen helpen??? Ik weet niet wat ik fout doe!


Groetjes,

Benno.

P.S. Weet iemand een cheat voor dit spel waarmee je je ammo weer omhoog kan krijgen????
 
Ja das natuurlijk makkelijk maar ik wil toch weten hoe het komt dat ik ze niet kan gebruiken:eek:
 
Heb je hier al gekeken voor cheats?

Verder denk ik dat "Playsong" niet gaat werken.
"Freeze" lijkt mij ook sterk, meestal is daar een gewonen toets voor beschikbaar die je kunt toewijzen onder opties.
"Record & Stop" doe je meestal op een andere manier.
Als ik het goed heb draait elite onder de Quake engine en kun je een spel opnemen door een scripje in je config bestand te plakken.
Het gaat om dit script:

seta demo_start "record; set demo_tog vstr demo_stop"
seta demo_stop "stoprecord; set demo_tog vstr demo_start"
seta demo_tog "vstr demo_stop"
bind BACKSPACE "vstr demo_tog"


Nu zit onder je Backspace toets de optie om een spel op te nemen en te stoppen.

Mochten deze opties niet werken zal het inderdaad aan de demo liggen.
 
Reply

Hoi!!

Leuk dat er al zoveel reacties zijn, maar toch heb ik er wat op aan te merken;

Het antwoord wat GB lolzors gegeven heeft, klopt niet :rolleyes: ; ik heb geen demo versie, het is de full version.

En de link die Admin_Frisian me gaf is helaas verkeerd, want de site is van Elite Force 2, maar de cheats zijn van Star Trek Voyager Elite Force (Elite Force 1)

Maar, Admin_Frisian, zou je me dat over dat script en dat config gedoe wat meer kunnen vertellen??? :eek: Misschien werkt dat.:thumb:

Alvast bedankt!!! :)
 
Foutje van mijn kant, sorry. :eek:
De link van eliteforce 2 staat op dezelfde pagina maar ik heb de verkeerde link aangeklikt schijnbaar.
Hier staan weldegelijk de cheats die jij aangeeft.
Heb je de snelkoppeling ook aangepast zodat je de cheats kunt gebruiken? (staan in de link).
En wat betreft het script, ik heb zelf dit spel niet maar meestal zit er in de root directory een bestand genaamd config.cfg of iets dergelijks.
Deze kun je aanpassen door bovenstaand script in het config te plakken met kladblok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan