sommige downloads niet helemaal af

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb soms welleens een film die ik wil downloaden en die dan niet 100% afgerond is maar bijvoorbeeld op 98.8% blijft staan en als ik dan naar anderen gebruikers kijk (peers) die hebben hetzelfde probleem.
Hoe kan dit en is hier iets tegen te voorkomen het is namenlijk gruwelijk irritant als een film niet helemaal op 100% is afgerond.

Alavast bedankt

Ik weet niet of ze het hier helemaal relaxt vinden om hierover vragen te stellen, maar ik weet wel dat je er niks aan kunt doen. Kijk op de site voordat je de torrent download goed naar de reacties op die torrent.

Had ik ook naar gekeken maar vaak staat daar niks over bij.
En het mag opzich wel als er maar geen titels en links van die torrents worden geplaatst.

ok, maar aan de downloads die stoppen kun je niks doen. *knip* heeft een goede achterban en staan vaak goede reacties bij

Mod: Ook tekstuele verwijzingen naar torrent-sites zijn niet toegestaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit komt puur omdat er niemand is die seed

een seeder is iemand die het bestand voor 100 % bezit. Als hij blijft hangen komt dat dus omdat er niemand meer is die het bestand voor 100 % heeft en dus kan niemand het meer compleet binnenhalen.

Er zit niets anders op dan naar een andere torrent zoeken

Ok bedankt,
Nou heb ik nog een vraag hoe komt het dan dat het altijd net voor die 100% is?

Omdat de peers te vroeg ermee gestopt zijn. De leechers (waar jij op dat moment dan van download, zij hebben niet het complete bestand) kunnen dan hun download niet goed voltooien, waarna jij jouw download weer niet goed kan voltooien.
Zoek in torrents altijd naar torrent met genoeg seeders

Ok deze was toevallig al oud en de enigen met nl subs maar bedankt voor de hulp ik weet genoeg:D.

Of simpelweg omdat je een torrent download die zo gemaakt is dat je deze nooit hegeel binnen krijgt. Vaak zitten hier virussen bij. En bij de comments word dit meestal wel vermeld.

Ok,

Ik kijk altijd bij de opmerkingen van anderen of er virussen bij zitten en ja als er dan genoeg goed kommentaar staat niet een maar 3 bijvoorbeeld dan download ik hem wel en die seeders maakt me nooit zo veel uit als het er in ieder geval maar een is maar dan denk ik er nog goed over na.
en nog een vraagje: Degene die hem voor 100% heeft en dan seed is dat degene die de torrent heeft geupload?

: Degene die hem voor 100% heeft en dan seed is dat degene die de torrent heeft geupload?

Nee niet persee. Dat is meestal alleen het geval wanneer de torrent voor het eerst word geupload. Zodra er meer mensen zijn met 100% dan gaat de originele uploader vaak verder met een andere upload en laat hij het uploaden van de oude torrent aan anderen over.

Bij de torrents die niet de volle 100% vol krijgen is meestal ook nooit een seeder aanwezig enkel uploaders die ook niet de volledige torrent binnen kunnen halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan