sommige websites niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

binnenstebuiten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
2
sinds ik mijn nieuwe computer heb kan ik niet meer op een aantal websites komen. Ik gebruik IE en dat functioneert prima. Sites waar ik niet op kom zijn o.a. Hema.nl en bijenkorf.nl
Wie weet hoe dat kan?
waarschijnlijk staat er ergens iets verkeerd aangeklikt, maar heb geen idee wat dan.

Alvast bedankt voor de tips!
 
Wat duidelijker

Kun je wat preciezer aangeven wat er gebeurt? Blijft de zandloper staan, krijg je een blanco scherm. Heb je java en de flash player al geïnstalleerd op je nieuwe PC? Die heb je vaak nodig om sites te zien. Ann de andere kant zou IE moeten melden wat er aan de hand is. Heb je al eens met Firefox geprobeerd de sites te benaderen?
 
Kun je wat preciezer aangeven wat er gebeurt? Blijft de zandloper staan, krijg je een blanco scherm. Heb je java en de flash player al geïnstalleerd op je nieuwe PC? Die heb je vaak nodig om sites te zien. Ann de andere kant zou IE moeten melden wat er aan de hand is. Heb je al eens met Firefox geprobeerd de sites te benaderen?

Als ik het gewenste adres invoer krijg ik de website kan niet worden weergegeven in mij scherm.
Ik heb Java en Flash player wel geinstalleerd, maar Firefox niet.
Het is toch gek dat ik in IE de sites niet te zien krijg?
 
Ik heb precies hetzelde probleem

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft van Acer en sommige websites krijg ik gewoon niet geopend. Het bericht wat ik krijg is gewoon dat deze pagina niet beschikbaar is en dat ik de spelling na moet kijken etc.

Pagina's die het bij mij niet doen, zijn hotmail, msn, google, divx, flash. Het zullen ongetwijfeld ergens wat instellingen zijn, maar ik zou dus ook niet weten welke instellingen dat moeten zijn.Ik heb wel gewoon verbinding met internet want zat andere websites doen het wel.


Ik heb firefox geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet, als iemand me kan helpen dan zou ik daar erg dankbaar voor zijn.

MvG Beert
 
zefde proleem

Ik heb idem hetzelfde probleem
net een nieuwe sony vaio laptop gekocht
met windows vista business
en met zowel IE als FF werken er enkele website niet meer

de site word wel geladen (in dit vb google)
als startpagina krijg ik de gewone google pagina te zien
dit werkt ook als ik achteraf naar google navigeer
maar bij het ingeven van een zoekterm en op zoeken klikken blijft hij zoeken
en komt er niets

youtube werkt ook niet
ik kan naar youtue aan en zolang ik klik is er geen probleem
ik kan naar alles luisteren enzo
maar van zodra dat ik is wil zoeken
blijft hij oneindig lang zoeken

andere webpaginas funtioneren perfect

iemand een ideetje

het lijkt me ongeveer hetzelfde probleem als hierboven

dus spelen de specifcaties niet echt ee rol
maar als iemand meer specificaties wil dan kan ik ze geven


ik heb windows vista business
4 gb ram
200 gb HDD
ff en ie
had ook google desktop standaard voorgeinstalleerd maar nu verwijderd en probleem blijft
andere google services die op de laptop staan: gmail notifier/google earth/google talk/google desktop (ondertussen verijwderd)


als ik iets zu vinden dat he oot laat ik ht hier weten

mvg
nosmaS
 
Als jullie eruit zijn hoor ik het graag. Heb namelijk exact het zelfde probleem. Ook een nieuwe computer en sindsdien regelmatig problemen met internet. Kan het niet aan Vista liggen??
 
ik heb dus ook dit probleem. zie mijn eigen bericht van vorige week die ik hier heb geplaatst.
 
opgelost

het probleem is hier opgelost

ik weet niet hoe ik het heb gedaan, want eigenlijk heb ik niets gedaan
ik heb niets met instellingen gedaan

ik zat gewoon op msn

toen terug mijn browser opende, en google nog steeds als standaard verscheen dacht ik ik probeer het nog eens, wie weet
en hij deed het gewoon
en sindsdien geen last meer mee

als iemand weet hoe het komt, wees welkom om een oplossing te posten

maar bij mij ging het dus vanzelf weer over

greeetz
nosmaS
 
Bij mij speelt het probleem nog steeds.Ik heb veel op internet gezocht en heb ergnes gelzen dat E-recovery van Acer zou botsen met Vista. Maar deze heb ik nu verwijderd, maar dat is ook de oplossing niet. Mocht iemand weten hoe dit komt kan je dat dan aub plaatsen, want het begint echt knap irritant te worden. Ik ga morgen even met Acer bellen, hopelijk kunnen zij me helpen.
 
al wat hier boven staat heb ik ook, is er een oplossing?

sinds een aantal dagen en het lijkt na een update van vista....

laatste versie Java en Flas gedownt

hema
bijenkorf
adobe
go best
ect... niet te openen....

foutmelding op gobest:

Sys.WebForms.PageRequestManagerServerErrorException: An unknown error occurred while processing the request on the server. The status code returned from the server was: 503
 
Laatst bewerkt:
Helaas enkele website reageren niet meer

Hallo,
van af vorige week reageren enkele websites niet meer , hyves, modelspoor start pagina, pahasoft.

de pagina blijft wit, Blanc en in de balk onder in links staat dat de pagina gereed is

met rechs klikken in de pagina geeft bij eigenschapen de volgende melding
url res // ieframe.ddl/dnserror.htm
regel 233 teken 5
onverwachte oproep van methode of toegang tot eigenschappen.

als ik b.v. een update van java wil maken zegt deze dat de proxy instellingen niet goed zijn.

diverse andere sites werken wel gewoon.
startpagina .nl google enz.

wie kan een leek op pc gebied helpen.

groeten peter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan