Mijn Sony Vaio VGN-AR61M wil sinds gisteren niet degelijk meer opstarten. eergisteren begonnen de problemen na een windows update. Heb toen, voor de zekerheid, een back-up van alle bestanden gemaakt op een externe harde schijf. Vandaag wilde ik de laptop formatteren, maar na continue te blijven hangen op het inlog/opstartscherm viel 'ie uit (laptop was wel degelijk hard aan het denken. Eerste letter van wachtwoord had 'ie al geladen). Na herhaaldelijk opnieuw opstarten lukt het niet meer om in een veilige modus te komen. Enkel Vaio opstartscherm en daarna zwart met een knipperende cursor in de linker bovenhoek.
De laptop staat veelvuldig aangesloten aan het netsnoer. Heb gepoogd die een avondje eruit te houden en vanmorgen de laptop zonder extra stroom op te laten starten, maar dat wil niet baten.
Ik krijg overigens de cd/dvd niet meer open aangezien ik las dat enkele van jullie forumleden het hadden over opstarten vanuit een cd.
Hebben jullie soms ideeën wat te doen? Anders moet ik er even mee naar de winkel.
Bij voorbaat dank!!!
De laptop staat veelvuldig aangesloten aan het netsnoer. Heb gepoogd die een avondje eruit te houden en vanmorgen de laptop zonder extra stroom op te laten starten, maar dat wil niet baten.
Ik krijg overigens de cd/dvd niet meer open aangezien ik las dat enkele van jullie forumleden het hadden over opstarten vanuit een cd.
Hebben jullie soms ideeën wat te doen? Anders moet ik er even mee naar de winkel.
Bij voorbaat dank!!!