Sorry, weer één met geluidsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
sb pro staat er wel! gewoon selecteren en het besturingssysteem, win 98 in jouw geval. even de driver die nu geinstalleerd staat van je pc halen en dan die proberen!

Hmmm, als ik het laatste aanklik en zoek krijg ik dit:

Het spijt ons, er werden geen stuurprogramma's gevonden die aan uw criteria voldoen.

Ik kijk bij SB Pro/Pro2
SB pro MCV
Sound Blaster....allemaal niks.

Ik heb de kaart van onder tot boven bekeken.
Er zitten wel van allelei plakkertjes op maar nou net niets dat duidt op een of ander serienummer.

Nog even voor alle duidelijkheid
Dit moet ik dus nog in mijn harwareprofielen krijgen:
VIA PCI Audio Controller

Edit (half uur later): Laat maar mensen , Ik geef het op.
Als ik het wil zoeken via het bijgeleverde schijfje krijg ik steeds dat het niet het goeie stuurprogramma is.
Had het stuurysteem voor geluid en spelletjes enzo eruitgegooid, helpt ook allemaal niet.
bedankt voor alle aangeboden hulp, maar ik ben bang dat ik/we in de verkeerde hoek zitten te zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik hoor niets, en ik zie ook steeds nog niets..:-(

Heb het programma gedownload, maar wat ik ook zoek, een geluidskaart kan ik niet vinden.
Noch een icoontje waaruit blijkt dat hij naar een geluidskaart zoekt.
Ben ik nou zo stom of....
Al die PC termen in het Engels zeggen me eerlijk gezegd ook helemaal niets..

Kun je me zeggen onder welk icoontje ik moet kijken dan.
Er zijn ook een heleboel icoontjes bij die in deze gratis versie niet werken....
"sorry this module is not available in this version".....tja.

Heb ook gezocht naar m'n scanner, kan ik bevoorbeeld ook niet vinden..

Dit was alles: zie bijlage

Bijlagen

nou sorry maar wat jij aangaf kan ik niet openen!
als je bij system summery kijkt zie je daar geen geluidskaart bij staan? helemaal niets bij geluid?

ziet er bij jou niet zo uit en staat er ook geen geluidskaart bij?

't was toch maar 1kb groot...
Maar goed heb er even een jpgeetje van gemaakt
Hopelijk kun je het nu openen...

Bijlagen

• wel gevonden kopie.jpg
    wel gevonden kopie.jpg
    40,4 KB · Weergaven: 16
Probeer ook nog even de system summary te laten zin, ditmaal als wordpad ducument
Hoop dat het lukt...

Bijlagen

Re: geluid

Hallo,

Je kan ook eens kijken op driverguide.com en daar zoeken naar de juiste drivers.
Ik hoop dat je daar iets aan hebt.

Ik wilde toch nog even reageren......

Ik denk echt dat je te maken hebt met een kapotte kaart. Gezien het feit dat je wel een luidspreakertje hebt en ook in configscherm bij geluiden op de play toets kan klikken......

Er staan geen uit/vraagtekens in app beheer?? En wel besturing voor geluid/spelletjes?!

Dus de driver is goed.....anders is het boven genoemde niet het geval.

Mijn advies is dan ook om de kaart is elders te proberen of op een ander pci slot in je eigen pc !

Beste mensen
IVM de tijdelijke uitval kon ik helaas niet reageren, maar ik wou even laten weten dat alles is opgelost.
Tenminste het geluid dan...
Vriendin heeft voor mij in de PC gekeken en zei mij dat ik een sound on board had en heeft alles opgeschreven en de juiste driver voor mij gedownload..

Bedankt voor alle support.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan