Atwist
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2006
- Berichten
- 1.076
- Besturingssysteem
- Wndows 11
- Office versie
- 2016
Hallo
In mijn userform wil ik een sorteerlijst maken, deze sorteerlijst moet kijken naar 2 “listBoxen” en weer laten zien in een lijst (denk zelf aan een “listbox”).
Als men op de “sorteer” knop drukt dan zou in sorteerlijst (listbox3) alleen de items moeten staan die voldoen aan het sorteer voorbeeld.
De lijst moet later op een andere “Sheet” worden verdeeld om de lijst te printen
Alles wat nu in de sorteerlijst staat zou door middel van de knop “lijst maken” naar een ander tabblad worden geëxporteerd.
Als er nu op de “print lijst” wordt gedrukt dan moet het afdruk bereik van het tabblad “lijst” worden geprint.
Heb de laaste weken al veel geleerd over listboxen maar dit gaat mij te ver.
Als iemand een ander idee heeft om zo'n sorteer lijst te maken, sta ik er helemaal voor open.
Heb een klein voorbeeld bij gevoegd Bekijk bijlage Sorteerlijst maken.xls
In mijn userform wil ik een sorteerlijst maken, deze sorteerlijst moet kijken naar 2 “listBoxen” en weer laten zien in een lijst (denk zelf aan een “listbox”).
Als men op de “sorteer” knop drukt dan zou in sorteerlijst (listbox3) alleen de items moeten staan die voldoen aan het sorteer voorbeeld.
De lijst moet later op een andere “Sheet” worden verdeeld om de lijst te printen
Alles wat nu in de sorteerlijst staat zou door middel van de knop “lijst maken” naar een ander tabblad worden geëxporteerd.
Als er nu op de “print lijst” wordt gedrukt dan moet het afdruk bereik van het tabblad “lijst” worden geprint.
Heb de laaste weken al veel geleerd over listboxen maar dit gaat mij te ver.
Als iemand een ander idee heeft om zo'n sorteer lijst te maken, sta ik er helemaal voor open.

Heb een klein voorbeeld bij gevoegd Bekijk bijlage Sorteerlijst maken.xls