soundmax audio drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

phrenetic

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Berichten
91
hallo, ik heb me computer geformatteerd en windows er opnieuw opgezet. nu heb ik alleen weer de drivers nodig, maar ik kan ze nergens vinden. ik had er wel al een gevonden waarvan ik dacht dat het em was. maar helaas. als ik die driver wou installeren zij de computer "kan stuurprogramma niet vinden" ofzo. kan iemand mij helpen? het gaat om de audio drivers van soundmax! alvast bedankt
 
ja, dat had ik al bekeken met everest. het ging om deze: Analog Devices AD1980 @ VIA AC'97 Enhanced Audio Controller
 
en welke dan? de bovenste? sorry ik ben niet echt goed in dit soort dingen als drivers :eek:
 
oke ik zal em downloaden maar het gaat hier nog steeds om een audio driver he?
 
oke dan, ik zal even kijken of ze het doen :D moet je ze ook nog op een bepaalde manier installeren? via apparaatbeheer bijvoorbeeld of kan het gewoon vanuit dat programmatje?
 
phrenetic zei:
oke dan, ik zal even kijken of ze het doen :D moet je ze ook nog op een bepaalde manier installeren? via apparaatbeheer bijvoorbeeld of kan het gewoon vanuit dat programmatje?
Via apparaatbeheer, maar dan eerst de andere als die er eventueel staat verwijderen
 
nee he, ik heb al een hekel aan apparaatbeheer :p waar bij apparaatbeheer moet ik zijn dan? :eek:
 
nou geinstalleerd enzo, maar hij doet het niet. ik heb geen geluid! de computer zegt "kan stuurprogramma niet vinden" ofzo . . . wat houd dat in?
 
phrenetic zei:
nou geinstalleerd enzo, maar hij doet het niet. ik heb geen geluid! de computer zegt "kan stuurprogramma niet vinden" ofzo . . . wat houd dat in?

En waar in apparaatbeheer staat een geel vraag teken,daar op gaan staan en naar drivers laten zoeken ,en dan verwijzen naar waar je de drivers hebt opgeslagen
 
alleen bij overige apparaten staat zo'n vraagtekentje. een usb device, maar dat is gewoon me printer en me webcam die ik nog moet installeren!
 
what the hell, mijn computer is echt vaag dan! niemand kan mij gewoon helpen met een stomme geluidskaart! IK WIL GELUUUUUUUUIIIIID! :(
 
Try to do it simple:

ga naar apparaatbeheer, de-installeer ALLES wat bij het item geluid hoort en start je pc opnieuw. Een kaart wordt gedetecteert, drivers al dan niet gevonden, maar je hebt nieuwe drivers gedownload dus dat gaat lukken.

Btw. bij je pc heb je ook ooit een cdrom met moederbord drivers gekregen, daar staan de juiste drivers sowieso op !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan