Speak Commands aan PC geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hey, weet iemand misschien een gratis, goedkoop, of zelfs te cracken (ik vrag niet naar crack) programma waarmee je je PC commando's kan geven door te praten, op mijn Laptop met Macintosh zit dat er al op maar ik zou het dus ook graag op mijn PC hebben, als ik dan dus in de configuratie "Games" als woord invul en daarachter dan de juiste dir ( "C:\Spelletjes" ) zet dat als ik dan "Games" zeg dat dan die dir dus omhoog komt... Alle tips welkom:thumb:

edit: weet iemand anders een keyword waarnaar ik kan zoeken op zoeksites?

Laatst bewerkt:
Even Acrobat downloaden :D Alvast bedankt:thumb:

hmmm, jammer, dit programma is wel handig en ik ga het zeker gebruiken maar met dit programma kan je spraak omzetten naar tekst (denk ik) en alleen een paar programma's openen, dus niet precies wat ik zocht :) Nog suggesties?

Laatst bewerkt:
Hey, toch bedankt, maar ik ben zo'n beetje al die links afgeweest en nergens iets dat ik zoek :confused: Maar ik heb eht programma dat ik wil al een keer gehad maar ik ben de naam vergeten, als ik het me goed herrinner ston die gewoon op www.download.com, maar ik weet niet waar ik naar moet zoeken :( weet iemand misschien een keyword die me op weg kan helpen, ik kan er zelf geen bedenken "Speech Command PC" heb ik al geprobeerd, ook op google, niks gevonden :(

Graag gedaan en tot de volgende keer. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan