Speakers aansluiten via Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

A. Schakelaar

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Ik heb een PC met windows XP home edition versie 2002 service pack 3.
Nu wil ik mijn Bose soudlink luidspreker met een bluetooth verbinding op aansluiten (draadloos).
Helaas lukt mij dit niet, wat doe ik verkeerd?

Nou, daar gaat het dus verkeerd. Als je pc geen bluetooth heeft kan je nooit een bluetoothverbinding krijgen ;)

Overigens kost een bluetooth usb dongle vaak niet meer dan een tientje, dus het is zeker wel op te lossen

heb blue tooth dongel gekocht en geinstalleerd ... maar geen geluid.
Hij heeft wel contact met de computer vlg de dongel

De computer geeft wel aan dat hij met de soundlink box is verbonden.
Maar geen geluid?

Staat hij wel in geluiden en audioapparatuur in het configuratiescherm bij standaardapparaat?

mijn normale box aangesloten op de pc geven wel geluid, maar mijn bose soundlink in geheel niet?

Lees pagina 14 en 15 in het manual nogmaals, de bluetooth dongle dient wel het signaal door te geven, al is de config van die dongle/bluetooth apparaten gekeken?

Normaal zei iemand vrij simpel dongle erin apparaat laten herkennen en muziek.
vlg hij herkent eea wel maar geen geluid uit de box weer. (heb ik weer)

Apparaat Bose soundlink ondersteunt geen pan services en nu?
Bose box wel verbonden aan een gekoppeld apparaat
Hij vindt ook de bose soundlink

Laatst bewerkt:
detecteren bluetooth

bij deelnemen aan PAN geeft hij de volgende melding:
Windows kan geen Bluetooth-apparaten vinden. Controleer of uw Bluetooth-radio is verbonden met uw computer en is ingeschakeld. Controleer ook of het Bluetooth-apparaat is ingeschakeld. Volg de installatieaanwijzigingen van het apparaat en klik op Opnieuw zoeken.

Terwijl bij blue tooth apparaten hij wel gedetecteerd is. wat is de reden hiervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan