spel gekocht bij oberon-media.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb online het spel Mahong Towers II gekocht bij Oberon media.com. Ik zou een email krijgen met een activeringscode. Ik kreeg dus wel een email, maar die was helemaal leeg. Ik heb al per visa card betaald.
€ 19.95 Ik heb nu al 2 emails gestuurd, maar nog geen reaktie terug gehad. Een van de 2 emails kreeg ik terug, vanwege: bad destination email address.
Ik voel me nu behoorlijk bedonderd! Is het iemand bekend soms dat deze firma niet te vertrouwen is???
En zoja, hoe kan ik dat dan ergens aangeven??

haha, de politie. Die doet natuurlijk niets!!
Nu moet ik maar hopen dat ze dus niet meer dan die € 19.95 van mijn rekening afhalen!!

Dit is hun site:

http://www.spelpunt.nl/neo/index.php

Ziet er volgens mij niet onbetrouwbaar uit. Als ik niets meer van hen hoor, zal ik ze zo slecht mogelijk maken overal waar ik maar kan!! Ook in de krant!!

hiephoi sweetsugarbaby
ik heb een hopelijk werkende code voor je
geef mij ff een prive bericht via mijn email...dan kan ik het je terug emailen zodat je dat spel toch kan spelen.

Geplaatst door outlaw36
hiephoi sweetsugarbaby
ik heb een hopelijk werkende code voor je
geef mij ff een prive bericht via mijn email...dan kan ik het je terug emailen zodat je dat spel toch kan spelen.

Illegale praktijken :D

@ sweetsugarbaby Nu ja, met kopen op internet moet je wel voorzichtig zijn. Maar ja, je hebt je lesje wel geleerd nu denk ik.

Hoe kunnen we rijk worden, ik vind het dramatis.

Is al heel lang geleden, maar ik wil er toch even op terug komen. Ik heb inmiddels de activeringscode ontvangen. Is dus toch wel een betrouwbaar bedrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan