spel gezocht voor 34 jarige

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibiza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
hallo

ik zoek een spel ,aktie en adventure
zonder teveel instellingen (niet gelijk metal of honour of zo iets veel teveel instellingen om te beginnen)
met laaste spel was zoeen 10jaar geleden
mario en pacland

dus gewoon een spel start en beginnen
wie raad mij een titel aan
en kun je nergens eens een demo spelen
zou niet graag 30 euro uitgeven en dan niet graag spelen

Ik vind de beperking "voor een 34 jarige" wel erg ruim. Ik ben 34 en speel nooit spelletjes buiten Patience, Freecell, Tripeaks en Mahjong. Mijn advies is dus: speel deze spelletjes. Ideaal voor iemand van 34.

Hoi,

Diablo II al eens geprobeerd?

...........tijdloos...........

Grtzzz.

Ik ben 36 en speel BeachHead 2002. Simpel soldaatjes, vliegtuigen en tanks kapotknallen vanuit je bunker. Errug relaxed moet ik zeggen en genoeg levels om je niet binnen een week te vervelen.

Misschien zijn spellen op internet het gemakkelijkst te spelen?

ww.lapoo.nl

Meer dan 500 simpel werkende spellen. :)

Laatst bewerkt:
zeer leuk dat je spelletjes effe kan proberen
bestaat er zo geen site met nieuwere spellen

Het is wel zo dat je via internet niet altijd de nieuwste en dus de beste spellen kan spelen. Meestal zijn de spellen zo aangepast dat je ze online kan spelen.

Daarom zijn de meeste online games ook maar 2d. :)

Hoi,

Er bestaan idd verschillende sites waar je demo's kunt downen. Tegenwoordig is een demobestand echter behoorlijk aan de maat (soms wel 200MB). Mijn advies: koop es een gamesblad zoals PC zone. Die bevatten naast spelbesprekingen ook altijd 2 CD roms met demo's van de laatste spellen.

Groeten Daan

is goed om te weten kan nu niet weg maar morgen eerste werk

Ik vind (als 31-jarige) soms wel leuke - maar vrij simpele en soms best kinderachtige - spelletjes op bijvoorbeeld http://www.alawar.com/, http://www.gameover-games.com/index.html, en dergelijke sites. (Bij Gameover kun je o.a. Brave Dwarves 2 vinden, een alleraardigst geweldloos avonturenspelletje voor jong en oud). Je kunt daar trials downloaden met bepaalde beperkingen, vind je het leuk dan kun je het kopen (of op wat creatievere wijze de volledige versie verwerven....). Gaat meestal wel om vrij eenvoudige spelletjes, geen ingewikkelde games waar je dagen mee bezig bent voordat je het een beetje snapt (voor zulke games heb ik ook helemaal het geduld niet). Houd je van puzzelspelletjes en tetris-achtige dingen, dan zou je eens kunnen kijken op http://www.gamehouse.com (daar kun je online spelen of testversies van dezelfde spelletjes - maar dan uitgebreider en veel leuker - downloaden).

Als je niet al teveel (snelle) actie wilt zou ik voor spellen als C&C Generals, Warcraft 3, Age of Empires enz gaan. Zit wel veel actie in maar je hoeft niet tig knoppen tegelijk in te drukken om te lopen, schieten etc.

zal anders zeggen mogen wel snelle games zijn
maar geen games waar je eerst veel moet instellen
gelijk metal off honour waar je je kampen moest maken
enz
gewoon games start en play iets duidelijker

deze 42 jarige game fanaat heeft je iets te zeggen.
waarom jezelf beperken tot "simpele spelletjes"?
bijna ieder spel heeft nu wel een tutorial die je eerst kunt doorlopen voordat je met het eigenlijke spel begint.
of je engels moet tekort schieten, dan heb je met een aantal games wel een probleem.
toch moet ik bekennen dat ik zelfs nu, met alle nieuwe mogelijkheden, nog steeds graag een potje pacman of arkanoid etc etc etc speel.

play the game

ruud

ben nu de hulk aan spelen ze hebben mij zoeen 500 spellen gegeven wel niet via de legale weg
maar de hulk is zeker niet mis
geluid en beeld is fenomenaal !!!!!!

wie weet er nog zo

www.spellenweb.nl

Is ook een goede spellensite. De spellen kun je gratis downloaden.

Vooral doe ik graag scrabble, met tweën of tegen de computer. Zelfs mijn man speelt het graag!

Lucia

Laatst bewerkt:
Ikzelf ben de laatste week zeer druk met retrogames zoals DonkeyKong, Pitfall, Ghost&Goblins, Loadrunner enz enz

Dit naar een aanleiding van een artikel in Computer Totaal nr 11 over MAME. Hiermee is het mogelijk (!?) om bijna alle klassiekers te spelen.

Zoek eens op het WWW Ibiza en je bent uren zoet met gamen!

Groeten Daan

Spel zelf liever op PSX…ja..op mijn leeftijd.
Op de PC heb ik wat van de eenvoudige: Rayman, Lemmings, Jazz Jack Rabbit.
Mijn kids spelen meer SIMS maar daarvoor heb ik geen geduld en vind ik het ook niet spannend.

Falco

Op deze site (bestaat al jaaaaaaren) *winsite* vind ik zelf nog wel eens wat leuks, ook veel gratis. Ik speel als (te) ouwe sok op dit moment het ingebakken (XP) Spider en heb er zowat een RSI-arm van. :D

iedereen die mij holpen heeft bedankt
nog nog wat uren speelplezier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan