Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn, als dat waar is kan die router net zo goed de vuilnisbak in... Dan frot ik wel een 2e netwerkkaart in mijn pc en dan staat ie maar fijn de hele dag aan...Geplaatst door BBKiller4Life
hele verhaal
Je kan ook nat instellen en dan die en dmz host enable, let wel zet de juiste poorten open, anders werkt het niet. Via NAT is het mogelijk om een game server te draaien ik heb namelijk een inlog gehad met ut2003 dedicated server, dus ze kunnen wel connecten met me nu. Het lukt me nog neit bij enemy territory maar dat zal ook niet zo lang meer duren, gewoon testen testen testen en ja sorry testen, tenminste zo heb ik het gedaan aangezien antwoorden op mijn posten hieroover lang op zich lieten wachten (zijn er nog nietGeplaatst door meelman
damn, als dat waar is kan die router net zo goed de vuilnisbak in... Dan frot ik wel een 2e netwerkkaart in mijn pc en dan staat ie maar fijn de hele dag aan...
Dat bedoel ik inderdaad, maar daarmee kan ik fout zitten, ben zelf ook nog wat aan het testen, ik zal eens kijken naar die handleiding van jullie of ik daar mischien iets zie over poorten die je open kan zetten.Geplaatst door daanos
en bbkiller wat bedoel je precies met inloggen op het externe ip adres? als mensen je spel willen joinen bedoel je?
hehe, ben ik weer, terug van vakantie...Geplaatst door roto
5 Klik dan links in het midden op "Virtual Server".
Geplaatst door meelman
Ik maak even een screenshotje...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.