woltersm
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jan 2010
31 jan 2010
Hey hoi,
Speciaal voor dit probleem een nieuwe profiel hier aangemaakt (vorige wist ik me nick en ww niet meer van), maar:
Sinds een korte tijd start ieder spel die ik speel op me laptop op in een kleiner scherm
rest van het beeld is dan zwart.
Vind het nog al zonde van me 19" beeldscherm als ik maar een kwart ervan gebruik.
Eerst was het wel beeld vullend maar sinds een week of 3 is het begonnen, dacht eerst dat het met het spel zelf (rome total war) te maken had, maar nu heb ik een ander spel ( age of mythologie) geïnstalleerd en die geeft het zelfde probleem (zo niet kleiner).
Het beeld is wel netjes gecentreerd en soms lijkt het alsof het wel beeld vullend start, maar dan snel weer reduceert tot een kwart vulling.
Andere programma's zoals vista zelf, firefox, office etc werken wel normaal.
Als dit probleem al eerder is behandeld, sorry voor niet verder kijken dan me neus lang is
Hoop iig dat er een oplossing voor is
Update 14 feb 2010
Na 2 weken nog steeds geen oplossing
Hebben al aan de instellingen gesleuteld, maar dat wil niet helpen
ook [alt] + [entr] wil niks uithalen
wie heeft er nog een idee?
Hey hoi,
Speciaal voor dit probleem een nieuwe profiel hier aangemaakt (vorige wist ik me nick en ww niet meer van), maar:
Sinds een korte tijd start ieder spel die ik speel op me laptop op in een kleiner scherm
rest van het beeld is dan zwart.
Vind het nog al zonde van me 19" beeldscherm als ik maar een kwart ervan gebruik.
Eerst was het wel beeld vullend maar sinds een week of 3 is het begonnen, dacht eerst dat het met het spel zelf (rome total war) te maken had, maar nu heb ik een ander spel ( age of mythologie) geïnstalleerd en die geeft het zelfde probleem (zo niet kleiner).
Het beeld is wel netjes gecentreerd en soms lijkt het alsof het wel beeld vullend start, maar dan snel weer reduceert tot een kwart vulling.
Andere programma's zoals vista zelf, firefox, office etc werken wel normaal.
Als dit probleem al eerder is behandeld, sorry voor niet verder kijken dan me neus lang is
Hoop iig dat er een oplossing voor is
Update 14 feb 2010
Na 2 weken nog steeds geen oplossing

Hebben al aan de instellingen gesleuteld, maar dat wil niet helpen
ook [alt] + [entr] wil niks uithalen
wie heeft er nog een idee?
Laatst bewerkt: