spel spelen via dosbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijtjebijtje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Hallo,

Ik heb het spel Lion King gedownload ( http://www.squakenet.com/computer_games/download.asp?game=453&title=Lion-King ) maar het lukt me niet er iets mee te doen. Er zit een install bestand bij maar daarbij krijg ik de melding dat ik een cd moet hebben. Toen zag ik ergens iets over dosbox en dat je daarmee dit spel moet kunnen spelen dus dat heb ik gedownload. Ik snap alleen niet hoe het nu verder moet. Kan iemand mij dit misschien uitleggen?
Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Marije

sorry dat ik je niet kan helpen maar ik wilde je wel even heel hartelijk bedanken!!! Ik heb dit spel heel veel gespeeld toen ik klein was!!! Nu wil ik het graag weer spelen ik weer alleen ook niet hoe ik hem moet installeren volgens mij stond het wel op een floppy..

graag gedaan hoor
werkt de gewone manier niet?
gewoon de rand van het speelvenster vastpakken en slepen denk ik, het spel draait toch gewoon in een venster?

graag gedaan hoor
werkt de gewone manier niet?
gewoon de rand van het speelvenster vastpakken en slepen denk ik, het spel draait toch gewoon in een venster?

Het spel draait in een venster idd maar je kan het niet groter maken door vastpakken en slepen, maar het maakt niet meer uit. Als ik nu fullscreen doe, doet hij het gewoon!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan