Spel uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasmijnstaakman

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
6
Ik heb een PC spel gedownload. En nu heb ik dus gelezen dat je hem eerst met winrar moet uitpakken en vervolgens met nero startsmart (dit is het brandprogramma wat ik gebruik) als image moet branden. Als ik dit heb gedaan zou die het dan gewoon moeten doen?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat in de beschrijving staat dan zou dat wel zo moeten zijn.
Je kan de CD dan gewoon in de CD-rom speler doen en dan moet je die als een normale CD kunnen benaderen.
Vervolgens kan je het spel installeren op je computer vanaf die CD.
 
Laatst bewerkt:
Als dat in de beschrijving staat dan zou dat wel zo moeten zijn.
Je kan de CD dan gewoon in de CD-rom speler doen en dan moet je die als een normale CD kunnen benaderen.
Vervolgens kan je het spel installeren op je computer vanaf die CD.

Het staat niet in de beschrijving want die heb ik nl niet. Maar ik had dus gelezen dat je zulk soort bestanden eerst moet uitpakken en dan pas kan branden....
 
je hebt een .iso bestand nodig om het te branden als image op een cd
 
Zie bijlage. Onder Backup vind je Image schrijven naar Schijf. Je kunt dan gewoon bladeren naar de map waar het .cue en .bin bestand staan. Het .cue bestand wordt dan geladen, en de cd danwel dvd gebrand.

Tijs.
 

Bijlagen

  • image_schrijven.JPG
    image_schrijven.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 39
Zie bijlage. Onder Backup vind je Image schrijven naar Schijf. Je kunt dan gewoon bladeren naar de map waar het .cue en .bin bestand staan. Het .cue bestand wordt dan geladen, en de cd danwel dvd gebrand.

Tijs.

Oke bedankt. Maar als ik dat doe en de map open met de 2 bestanden erin (.CUE en .BIN) dan staat het bin bestand niet meer in de map! Wat moet ik nu doen?:shocked:
 
Het .bin bestand zal er best nog wel staan, maar er wordt alleen op .iso, .nrg en .cue gezocht.

Aan de hand van het geopende .cue bestand wordt dan het .bin bestand gebrand. Dus als jij zorgt dat zowel het .cue als het .bin bestand in 1 map staan, komt het allemaal goed.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Het .bin bestand zal er best nog wel staan, maar er wordt alleen op .iso, .nrg en .cue gezocht.

Aan de hand van het geopende .cue bestand wordt dan het .bin bestand gebrand. Dus als jij zorgt dat zowel het .cue als het .bin bestand in 1 map staan, komt het allemaal goed.

Tijs.

Oke ik ga het nu proberen bedankt!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan