Spellen voor XP in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan de spellen ook in de XP-Compatibiliteitsmode draaien. Best kans dat het spel het dan wel doet.
 
Je kan de spellen ook in de XP-Compatibiliteitsmode draaien. Best kans dat het spel het dan wel doet.

(ipv een privebericht wat ik je niet kan sturen)

Ik ben een beetje vergeten hoe ik dat met oudere windowsversies deed. Hoe doe je dat met Vista?
 
Je kan de spellen ook in de XP-Compatibiliteitsmode draaien. Best kans dat het spel het dan wel doet.

Zoals ik al eerder gemeld heb zijn de problemen met spellen die nu nog onopgelost staan niet te verhelpen met compabiliteits modus.

Voor de spellen waarbij dat wel geld kunt u de compabiliteits modus als volgt inschakelen:
- Neem een pictogram en klik er met de rechter muisknop op, klik dan op eigenschappen.
- Klik op het tabblad Compabiliteit
- vink de optie "Dit programma in deze compabiliteits modus uitvoeren:" aan.
- Klik op ok.

Mocht dit niet werken, dan kan je de deze nog lager zetten als Windows XP service Pack 2 (wellicht windows 98).
 
Ik heb nu Windows Vista Home Premium.
En Age Of Mythology The Titans.
Alles werkt prima alleen als ik online wil en in log krijg ik deze foutmelding:
CD key cannot be validated. Please wait a few minutes and try again.
Ik weet niet of het aan Vista ligt.
En op Microsoft staat ook nix nuttigs wat werkt.
Meerdere problemen met dit?
Reageer plz....
 
Ik heb nu Windows Vista Home Premium.
En Age Of Mythology The Titans.
Alles werkt prima alleen als ik online wil en in log krijg ik deze foutmelding:
CD key cannot be validated. Please wait a few minutes and try again.
Ik weet niet of het aan Vista ligt.
En op Microsoft staat ook nix nuttigs wat werkt.
Meerdere problemen met dit?
Reageer plz....
Weet je zeker dat dit spel legaal is? Als dat wel zo is, lijkt het op een probleem met Vista samen met dit spel.
 
Misschien een starforce probleem. Daar zijn ook fixen voor die ik niet heb, anders had ik ze je gemaild. Misschien via google of de website van starforce.
 
Ja het is legaal, ik heb het gewoon bij de intertoys gekocht.
En wat houd starforce in?

Edit: Age Of Mythology connect trouwes via ESO.
 
Laatst bewerkt:
Ja het is legaal, ik heb het gewoon bij de intertoys gekocht.
En wat houd starforce in?

Edit: Age Of Mythology connect trouwes via ESO.

Ik las vorige week ergens dat Vista problemen heeft met Starforce. Verder weet ik het ook niet. Zou wel erg slordig zijn.
 
Maar doet starforce dan ook Age Of Mythology.
En dernet deed hij het wel. Maar toen ik 1 potje had gespeelt disconnecten die weer en kwam de foutmelding weer.

Edit: Kan je een linkje van starforce voor me zoeken?
 
Laatst bewerkt:
Update

Weer een oplossing.

Tombraider - Angel of Darkness lijkt het wel te doen onder compabiliteitsmodus (rotwoord ;)).

nog maar 4 spellen die het niet doen.
 
FS2004 met Vista

Ik hab FS2004 gzinstaleerd op vista maar telkens ik van view wil veranderen gaat dat niet , onder XP was dat geen probleem, is daar al een oplossing voor ?

Bedankt
 
Ik hab FS2004 gzinstaleerd op vista maar telkens ik van view wil veranderen gaat dat niet , onder XP was dat geen probleem, is daar al een oplossing voor ?

Bedankt

Graag even een eigen topic hierover openen. Je reageert nu op een oude vraag en dit is niet echt de bedoeling. Dit topic zal dan ook op slot gaan.
 
opgeslagen spellen Vista

Hallo,
Ik heb ca. 2 maanden een nieuwe labtop met Vista. Tot mijn verbazing zijn opeens alle standaard spellen opgeslagen, ik kan ze niet meer openen ondanks alle tips op internet, weet iemand hoe ik deze weer kan activeren? Ik ben een leek gaarne duidelijke info.
Of moet ik de software opnieuw installeren.

bij voorbaad mijn dank voor een eventuele oplossing.
gr. johkloos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan