splinter cell fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

VeGeTtO

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
hey,

Als ik splinter cell open dan krijg ik de volgende foutmelding::
General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

iemand enig idee wat het is en hoe ik het goed kan maken??

ik zal het ff proberen maar ik las ergens dat het ook aan mn videokaart kon liggen.. :confused:

Geplaatst door VeGeTtO
ik zal het ff proberen maar ik las ergens dat het ook aan mn videokaart kon liggen.. :confused:

Neuh, niet direct hoor. Wat voor kaart heb je? Heb je et probleem vaak? Dit soort fouten komen zo nu en dan voor, dus vreemd is et absoluut niet. Zoals ik al zei is et een kwaaltje, dat vervelend is.

ik heb een NVIDIA RIVA TNT2 Model62

maar hij is die patch nu aan het downen dus we zullen zo wel zien!!

hij is klaar maar hij doet het nog steeds niet, als ik die patch open dan begint hij een soort setup van splinter cell en als die klaar is krijg je een error::

could not retrieve version number Installation will be aborted.

En als ik nu het spel gewoon probeer te open komt weer dezelfde generel.....fault!!

????

Hoi

Klik start-uitvoeren-type dan dxdiag geef enter.
Klik op het tabblad beeldscherm, daar zou je ergens je totale geheugen moeten zien staan.

Groetjes,

Hoi

Zou genoeg moeten zijn.
Heb je de officiele game of heb je hem illegaal.
Dit zijn trouwens de MINIMALE systeem eisen, kontroleer even of alles bij jou hetzelfde danwel beter is.
Windows 98/ME/2000/XP

800 MHz Pentium III or AMD Athlon

256 MB RAM

DirectX 8.1

32 MB video card ***

DirectX 8.1 compatible sound card

8x speed CD/DVD-ROM drive

1.5 GIG Hard Drive Space
Note: Your color settings must be set to True Color (32 bit).

Ja, eerste tabblad is voor je systeem. Daar zie je je processor met MHZ staan, je directx versie, je geheugen en of je een goede geluidskaart hebt (directx compatible).

je kunt ook veel in 'systeem' en 'apparaatbeheer' vinden (config scherm)
ik persoonlijk denk, dat je een illegale hebt, en dat daarom die patch niet wil installeren...

alles is bina zelfde behalve mb ram!!
ik heb 128mb ram en ik heb 16 bit maar die kan ik zo wel veranderen....het probleem ligt bij mij dus bij de mb ram??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan