Splinter Cell, kan niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Held dat ik ben... Ik heb voor de kerst een Nintendo DS gekregen en ben begonnen met Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory. In de eerste 'echte' missie, Lighthouse, ben ik er volgens mij bijna, maar ik kom niet verder. Ik heb de bewaker op het dak ondervraagd en vervolgens netjes afgemaakt, maar wat nu? Ergens de stroom uit schakelen geloof ik, maar waar?

Die laatste bewaker draagt een sleutel? Sleutel van wat?

als je alle main objectives hebt voltooid hoort Lambert te zeggen van dat je het licht moet uitzetten zodat ze je kunnen oppikken

maar als je niet alle opdrachten hebt voltooid kun je het level ook niet beiendigen, dus als dat het probleem is moet je gewoon even terug om die wel te halen.

Je komt met een ladder naar boven. Daar staan de 2 grote lampen die ronddraaien.
er is een opening om naar buiten te lopen zodat je langs de relling kunt lopen en waar de bewaker loopt. bij die opening zit volgens mij aan de recherkant een knop om het licht uit te doen.

By the way ik heb de ps2 versie gespeeld, maar dat moet niet heel veel uitmaken.

suc6:thumb:

Laatst bewerkt:
Nee, zover ben ik nog niet. Op het dak staat een bewaker, Lambert zegt dat je die moet ondervragen. Dat heb ik gedaan. Hieruit komt naar voren dat je de grote baas in de toren moet opzoeken, maar de deur naar de trap die naar boven leidt is op slot (rood licht). Volgens mij moet je ergens de stroom onderbreken om die deur open te maken, maar ik weet niet waar. Het licht uitzetten lukt me wel, maar daar schiet ik volgens mij nog niet veel mee op.

ja, sorry dan weet ik het ook niet:confused:
anders moet je maar even op google of een cheat site zoeken naar een walktrough van het level. Daar wordt dan precies uitgelegd hoe je het hele level moet halen.

suc6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan