• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Splitsing gegevens VB

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
@cow18 : antwoord op jouw opmerking: Totaal score", daar heb ik nog niets mee gedaan, ik dacht dat dat stuk voor jou is. We doen de optelling ed handmatig. Het zou wel top zijn als in deze tab de namen van de deelnemers automatisch komen. (of kan ik die ergens vandaan halen) Wellicht ook dat de deelnemers die niet spelen op dat moment een "X" krijgen.

Uitslagen tab zie er goed uit en ook de speelschema kaartjes.
Zo komen we een heel eind. Zeker het feit dat je met 0 dezelfde speelt.
Ben benieuwd naar de volgende versie.

ga vanavond thuis even "maak wedstrijd Bart" indrukken.

Thanks

@ cow: zie er goed uit zeg. En nog veel sneller ook. Klopt dat?

Had jij nog kunnen kijken om een "x" te plaatsesn in de tab totaalscore voor wanneer ze niet spelen.
En is dat wellicht ook mogelijk om weer te geven in het wedstrijdschema?

Dan nog een andere vraag. als er 40 man meedoen dan zou ik 9 banen hebben. kan jij dat mogelijk maken.
Dus dat die automatisch de lengte aanpast van het uitslagen print blad aanpast aan het aantal banen wat beschikbaar is.

zou er nog ergens in het blad uitslagen (print) aangegeven kunnen worden wie er in een bepaalde ronde niet spelen, Bijvoorbeeld in de cellen onder "ronde 1" of in een extra "baan' regel die dan "vrij" heet.

Kan jij Bye nog wijzigen in vrij.

Dat was het voor nu weer.

Echt blij mee thanks.

@ Cow: ziet er goed uit.

Alleen krijg ik hem op mijn computer niet berekend als ik 7 banen (32 deelnemers) en 6 ronden instelt.
Dan doet die er zo lang over dat ie uiteindelijk onderstaande fout geeft. Doe ik iets niet goed mssn.

1723987905877.png

1723987993344.png

1723988025783.png

ben benieuwd.
voor extra info. als ik jouw bestand download en dan op de macro (bart) drukt is die binnen 20 sec klaar

@ cow: extra info
na openen van jouw bestand opnieuw 4 banen - 8 ronden: gaat goed 13.6sec
5 banen - 8 ronden: 23.5 sec
6 banen - 8 ronden: gaat niet goed. Berekening links onderin heel traag

1 tikfout ... en dan overschrijf je een deel van een tabel.
Iedereen (47) met 11 banen en 10 ronden in net geen 400 sec.

Bijlagen

kan gebeuren toch.
Nu 7 banen en 6 ronden: 36.5 sec
Helemaal top.

Knap gedaan Cow. Hartelijk bedankt.

@ Cow: nog een paar kleine vraagjes

in het bestand hierboven ga je uit van 14 banen en 10 ronden. Alleen dat is niet te zien in tab uitslagen (max. 7 banen) en tab totaalscore. (max. 6 ronden (w's). I

in tab totaalscore zie ik nu wel heel veel "vrije" cellen. Klopt dat

alvast bedankt weer voor het bekijken.

ik gebruikte tabellen, die zijn op zich dynamisch. Zo had ik "tabel2" in tabblad "Competitie", die eigenlijk de bron is voor jouw tabblad "Uitslagen (print)" die dan bron was voor "Totaal score ..."
Als je die "uitslagen (print)" er van tussen haalt en gewoon "tabel2" gebruikt of een andere kunstgreep uithaalt, dan loopt alles netjes op wieltjes.
Dat er zoveel vrij zijn, dat is eigenlijk logisch. Dat tabblad "Uitslagen ..." toont enkel 7 banen, dus iedereen in hogere banen is eigenlijk "vrij".
Ik zg het even niet zitten op die extra banen er nog bij te plakken, misschien werk voor jou.

Ik begrijp hem helemaal. Ga ik mee aan het werk. Bedankt voor je snelle reactie.

@ Cow: ik ben bezig om de aanstaande padelmiddag te organiseren en om het speelschema te maken.
Wat ik nu zie is dat ik meer mannen heb dan vrouwen. Dat kan altijd en de volgende keer is het wellicht andersom.
Bij het genereren van het schema zie ik dat er van de beschikbare 7 banen er 6 worden volgezet. de rest van de mensen (allemaal mannen) worden op vrij gezet.
Ik weet niet hoe jij dit gedaan heb maar is er een mogelijkheid dat het programma altijd de banen vol zet, ook al zijn dan de teams niet meer gemixt.
Hoop dat je mij hiermee kan helpen.
Zie bijlage

alvast bedankt

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan