hoi,
Ik heb een ernstig probleem..
Ik wilde net een mail sturen loopt mijn laptop vast...
dus ik ff wachten.. want je weet geduld is een schone zaak (zeggen ze)
Krijg ik dit bericht:
Er is een probleem gevonden .Windows is gesloten om schade te voorkomen.
Kernel_stack_inpage_error
Als dit de eerste keer is dat u dit schrem met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw starten. Als het scherm nogmaas wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.
Als problemen blijven voordoen, dient u alle software en hardware te verwijderen of uitschakelen.
Bios-geheugen opties uitschakelen zoals caching of het maken van schaduwkopieën uit.
Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 e drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
***stop: 0X00000077 (0xC000000E,0xC000000E,0x00000000,0x00A52000)
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
maar goed.. nu doet mijn laptop dus helemaal niks..
Ik start hem op en krijg dit te zien:
Schrijffout
druk toets om opnieuw te starten..
en dan druk ik op een toets maar geeft steeds hetzelfde aan :S
ik heb al mijn school werk daarop staan :'(
ik word helemaaal para geflipt..
kan iemand mij zo snel mogelijk helpen? ik weet niet wat te doen
..
Ik heb een ernstig probleem..
Ik wilde net een mail sturen loopt mijn laptop vast...
dus ik ff wachten.. want je weet geduld is een schone zaak (zeggen ze)
Krijg ik dit bericht:
Er is een probleem gevonden .Windows is gesloten om schade te voorkomen.
Kernel_stack_inpage_error
Als dit de eerste keer is dat u dit schrem met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw starten. Als het scherm nogmaas wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.
Als problemen blijven voordoen, dient u alle software en hardware te verwijderen of uitschakelen.
Bios-geheugen opties uitschakelen zoals caching of het maken van schaduwkopieën uit.
Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 e drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
***stop: 0X00000077 (0xC000000E,0xC000000E,0x00000000,0x00A52000)
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
maar goed.. nu doet mijn laptop dus helemaal niks..
Ik start hem op en krijg dit te zien:
Schrijffout
druk toets om opnieuw te starten..
en dan druk ik op een toets maar geeft steeds hetzelfde aan :S
ik heb al mijn school werk daarop staan :'(
ik word helemaaal para geflipt..
kan iemand mij zo snel mogelijk helpen? ik weet niet wat te doen