LelyTekkel
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2003
Als ik mijn computer start, dan gebeurd het vaak dat 'ie tijdens de start weer uitgaat en opnieuw start. Opvallend is dat wanneer ik mijn USB-hub eruit trek, (de stroom eraf) en mijn bluetooth-dongeltje eruit trek (die zit voorin de kast in de 1,0 usb-aansluiting), dat probleem zich niet voordoet.
Ik heb een Pentium IV 2,6 GhZ van Medion van 4 jaar oud. Daarin zit een USB setje van 1,0. Ik heb er daarom een 2,2 USB in geplaatst en daaraan een hub gehangen waar al mijn apparaten op aangesloten zitten. Dat zijn de scanner, de printer, de externe harddisk van 320 GB en een fotocamerakabel (die zit niet altijd aangesloten). Kan het zijn dat deze apparaten te veel stroom trekken van de adapter en dat íe daarom steeds uitgaat en opnieuw wil gaan starten?
Ik hoor graag van de kenners onder jullie of deze bewering klopt?
Peter
Ik heb een Pentium IV 2,6 GhZ van Medion van 4 jaar oud. Daarin zit een USB setje van 1,0. Ik heb er daarom een 2,2 USB in geplaatst en daaraan een hub gehangen waar al mijn apparaten op aangesloten zitten. Dat zijn de scanner, de printer, de externe harddisk van 320 GB en een fotocamerakabel (die zit niet altijd aangesloten). Kan het zijn dat deze apparaten te veel stroom trekken van de adapter en dat íe daarom steeds uitgaat en opnieuw wil gaan starten?
Ik hoor graag van de kenners onder jullie of deze bewering klopt?
Peter